نرخ بهره بانکی کمرشکن است

مدیرعامل ایدرو  نرخ بهره بانکی کمرشکن است رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: سیستم بانکی کشور در شرایط سرزنده‌ای نیست و نرخ بانکی کمرشکن است که کم‌تر صنعتی است که با این نرخ بانکی بتواند اداره شود. به ‌گزارش ایسنا، منصورمعظمی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های قابل افتتاح استان چهارمحال و […]

مدیرعامل ایدرو

 نرخ بهره بانکی کمرشکن است

رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: سیستم بانکی کشور در شرایط سرزنده‌ای نیست و نرخ بانکی کمرشکن است که کم‌تر صنعتی است که با این نرخ بانکی بتواند اداره شود.

به ‌گزارش ایسنا، منصورمعظمی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های قابل افتتاح استان چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: نباید در جامعه یأس و ناامیدی وجود داشته باشد بلکه باید با تلاش بیش‌تر به جوانان امید داده شود.

وی با بیان این‌که سیاست جمهوری اسلامی ایران تا امروز مدبرانه بوده است، افزود: باید بسیار هوشیار و با دقت عمل شود تا در زمین دشمن حرکت نکنیم.

معظمی تصریح‌کرد: تمام توان دولت در حوزه اشتغال است تا از رهگذر اشتغال، سرمایه‌گذاری و بهره‌وری صورت گیرد.

وی با بیان این‌که لازم است به سمت تولید صرفاً صادرات‌گرا حرکت کرد، تصریح‌کرد: تمام ارکان نظام بر این مسأله اتفاق نظر دارند و تلاش این است که اشتغال ایجاد شود.

معظمی با اشاره به این‌که اشتغال یک امر ملی است، گفت: اکنون نقدینگی کشور یک عدد بزرگ است که به معنای وجود پول در کشور است و باید این نقدینگی هنرمندانه مدیریت شود تا به تولید، اشتغال و افزایش بهره‌وری برسد.

معاون وزیر صنعت با بیان این‌که باید به سوی محصولات صادرات‌گرا برویم تا موجب جذب سرمایه‌گذاری خارجی شود، افزود: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آمادگی دارد تا با پروژه‌هایی که تکنولوژی جدید دارند، شریک شود.

معظمی تأکیدکرد: باید در چهارمحال و بختیاری به سوی تحریک تقاضا رفت به دلیل این‌که بخشی از مشکل صنعت به تقاضا مربوط می‌شود.

وی ادامه‌داد: سیستم بانکی کشور در شرایط سرزنده‌ای نیست و نرخ بانکی کمرشکن است که کم‌تر صنعتی است که با این نرخ بانکی بتواند اداره شود.

معظمی اظهارکرد: در بودجه سال ۱۳۹۷ تمهیداتی برای سیستم بانکی دیده شده است که با افزایش سرمایه بانکی قدرت مانور آنان بیش‌تر خواهد شد و این برای صنعت یک فرصت است.

وی خاطرنشان‌کرد: سال آینده چشم‌انداز بهتری نسبت به سال‌جاری برای صنعت می‌بینیم.

رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان‌کرد: اکنون ایجاد شغل یک عبادت است.

معظمی در خصوص تعویض خوردهای فرسوده گفت: تعویض ۲۰۴هزار دستگاه خودروی فرسوده در طول ۳سال با میزان ۱۱‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان‌کرد: این امر موجب کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌ها برای ناوگان عمومی خواهد شد.