درخواست جلسه برای رفع مشکل انتقال وجه از بانک‌ها

درخواست جلسه برای رفع مشکل انتقال وجه از بانک‌ها یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخواست کرد که این کمیسیون جلسه اضطراری برای رفع مشکل تأخیر انتقال وجه در نظام بانکی تشکیل دهد. به گزارش ایسنا، ناصرموسوی‌لارگانی درباره پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس برای حل مشکل تأخیر بانک‌ها در واریز مبالغ تراکنش کارتخوان‌‌ها (پرداخت‌ها از طریق دستگاه‌های […]

درخواست جلسه برای رفع مشکل انتقال وجه از بانک‌ها

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخواست کرد که این کمیسیون جلسه اضطراری برای رفع مشکل تأخیر انتقال وجه در نظام بانکی تشکیل دهد.

به گزارش ایسنا، ناصرموسوی‌لارگانی درباره پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس برای حل مشکل تأخیر بانک‌ها در واریز مبالغ تراکنش کارتخوان‌‌ها (پرداخت‌ها از طریق دستگاه‌های پوز) توضیح‌داد: با توجه به این‌که بررسی بودجه در دستور کار مجلس قرار دارد، کمیسیون اقتصادی فعلاً جلسه‌ای در این زمینه ندارد، ولی با توجه به این‌که فصل خریدهای مردم و عید نوروز را در پیش داریم به نظر می‌رسد که بعد از ۲۲ بهمن‌ماه کمیسیون اقتصادی باید جلسه اضطراری تشکیل دهد.

 

وی افزود: کمیسیون باید این جلسه اضطراری را حتی اگر شب بعد از جلسه علنی نیز باشد، برگزار کند و از مدیران عامل بانک‌ها دعوت کند تا این مشکل رفع شود.