۲۳۵۷ مناقصه – اداره کل منابع طبيعی و آبخيزداری استان قم- خرید و توزیع نهال
آگهی مناقصه نوبت اول اداره کل منابع طبيعی و آبخيزداری استان قم در نظر دارد : پروژه خرید و توزیع نهال را از طريق مناقصه عمومي يک مرحلهاي به پيمانکاران واجد شرايط و به شرح زير واگذار نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارسال پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق […]

آگهی مناقصه
نوبت اول
اداره کل منابع طبيعی و آبخيزداری استان قم در نظر دارد :
پروژه خرید و توزیع نهال را از طريق مناقصه عمومي يک مرحلهاي به پيمانکاران واجد شرايط و به شرح زير واگذار نمايد.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارسال پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد . لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند
ردیف |
عنوان مناقصه |
مبلغ برآورد اولیه ( ریال ) |
مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار ( ریال) |
۱ |
خرید و توزیع نهال هفته منابع طبیعی به شماره ۷/۹۶ |
۲٫۲۴۶٫۴۰۰٫۰۰۰ |
۱۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ |
۱-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه مورخ ۲۳/۱۱/۹۶ می باشد .
۲- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت تا ساعت ۱۹ روز جمعه مورخ ۲۷/۱۱/۹۶ می باشد .
۳- آخرين مهلت تحويل پيشنهادها ساعت ۱۹ مورخ ۷/۱۲/۹۶ و گشايش پيشنهادها در ساعت ۹ مورخ ۸/۱۲/۹۶ ميباشد.
۴- تضمين شرکت در فرایند ارجاع کار طبق آيين نامه تضمين براي معاملات دولتي تهيه و ارايه گردد.
۵- برآورد اوليه بر مبناي فهرست بهاي رشته كشاورزي و منابع طبيعي سال ۱۳۹۶ ميباشد.
۶- مدت اعتبار پيشنهادها ۳ ماه از تاريخ آخرين مهلت تحويل پيشنهادها است.
۷- اطلاعات تماس سامانه ستاد : ۴۱۹۳۴-۰۲۱
۸– تحويل پيشنهادها، از طریق سامانه فوق الذکر و گشايش پاکات دراداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان قم به نشاني جاده قديم اصفهان – جنب بوستان علوي با کد پستي ۳۷۱۶۱۵۳۱۱۴ انجام خواهد شد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0