همکاری بانک مهر اقتصاد با سایپا

همکاری بانک مهر اقتصاد با سایپا گروه خودروسازی سایپا و بانک مهر اقتصاد با هدف تأمین مالی قطعه‌سازان، افزایش توان افزایی و به روزرسانی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، این تفاهمنامه مشترک با حضور معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا و رییس اداره اعتبارات بانک […]

همکاری بانک مهر اقتصاد با سایپا

گروه خودروسازی سایپا و بانک مهر اقتصاد با هدف تأمین مالی قطعه‌سازان، افزایش توان افزایی و به روزرسانی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، این تفاهمنامه مشترک با حضور معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا و رییس اداره اعتبارات بانک مهر اقتصاد در محل شرکت سایپا به امضا رسید.

در این مراسم، مجتبی‌جمشیدپور، رییس اداره اعتبارات بانک مهر اقتصاد افزود: مطابق این تفاهمنامه، طی دو ماه گذشته ۴هزارو۴۴۳میلیاردریال تسهیلات به قطعه‌سازان پرداخته شده که مطابق ضوابط بانک مرکزی با سود ۱۸درصد بوده و بازپرداخت آن ۳۶ماهه خواهد بود.

وی با اشاره به عملکرد بانک مهر اقتصاد در سال گذشته و امسال، خاطرنشان‌کرد: پارسال ۱۸۸هزارو۴۶۸میلیاردریال تسهیلات به ۵۶‌هزارو۱۱۳ پرونده پرداخت شده که در ۱۴ عرصه مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

 

جمشیدپور ادامه‌داد: از ابتدای امسال تاکنون، ۴۴۲‌هزار فقره تسهیلات به ارزش مجموع ۱۸۱‌هزارمیلیاردریال در ۵۵۰عرصه در راستای ایجاد و حفظ اشتغال به‌ویژه در مناطق محروم پرداخت شده است.