ایجاد کلینیک صادراتی با هدف کمک به بنگاههای صادراتی مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه صادرات گفت: کلینیک صادراتی با هدف افزایش توان بنگاههای نوپای صادراتی برای حضور در بازارهای رقابتی ایجاد میشود. فرهادنوری در گفتوگو با خبرگزاری صداوسیما اظهارکرد: در اغلب کشورهایی که از رشد صادراتی بالایی برخوردار هستند، مراکزی با عناوین آکادمی رشد […]
ایجاد کلینیک صادراتی با هدف کمک به بنگاههای صادراتی
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه صادرات گفت: کلینیک صادراتی با هدف افزایش توان بنگاههای نوپای صادراتی برای حضور در بازارهای رقابتی ایجاد میشود.
فرهادنوری در گفتوگو با خبرگزاری صداوسیما اظهارکرد: در اغلب کشورهایی که از رشد صادراتی بالایی برخوردار هستند، مراکزی با عناوین آکادمی رشد و تونل رشد ایجاد کردند که وظیفه این مراکز تسریع در رشد بنگاههای نوپای صادراتی است و با مطالعاتی که در چند کشور انجام دادهایم، کلینیک صادراتی را سال آینده راهاندازی خواهیم کرد.
وی گفت: قرار است سالانه ۱۰۰ بنگاه کوچک به صورت گزینشی انتخاب و با برگزاری دورههایی در قالب این کلینک، سال بعد با چند پله رشد تحویل دهیم.
نوری افزود: همچنین قرار است مسایل و مشکلات بنگاههای صادراتی در حوزههای مختلف بانکی، حقوقی و لجستیکی در سریعترین زمان ممکن از طریق یک خط ارتباطی مستقیم با هریک از بخشهای ذیربط برقرار و نسبت به رفع مشکل اقدام شود.
وی گفت: همچنین قرار بود سال گذشته دولت ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار با هدف حمایت از بنگاههای صادراتی لحاظ کند که تنها ۵۰ میلیارد تومان آن در اختیار سازمان توسعه صادرات قرار گرفت و این مبالغ در قالب سود تسهیلات بانکی، تبلیغات، برند و برندسازی در اختیار بنگاههای واجد شرایط قرار گرفت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.