گروسی:کاهش رکود منوط به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان این‌که ارایه کارت‌های اعتباری خرید کالا به صورت موقت به کاهش رکود منجر خواهد شد، گفت: لازمه پایدار بودن کاهش نرخ رکود در جامعه توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. حسین گروسی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اجرای دور دوم ارایه کارت‌های اعتباری […]

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان این‌که ارایه کارت‌های اعتباری خرید کالا به صورت موقت به کاهش رکود منجر خواهد شد، گفت: لازمه پایدار بودن کاهش نرخ رکود در جامعه توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اجرای دور دوم ارایه کارت‌های اعتباری خرید کالا از سوی دولت، گفت: هرچند این اقدام می‌تواند تا حدودی به کاهش رکود درجامعه منجر شود؛ اما باید بدانیم که ارایه کارت‌های اعتباری تنها برای خرید کالای ایرانی صورت بگیرد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که رکود فعلی موجود در اقتصاد کشور به مرحله بحران نزدیک شده است، افزود: دولت باید سیاست‌های مشخص و شفافی برای کمک به مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارایه کند.

اجرای سیاست‌های دولت در بحث خروج از رکود باید متداوم و پایدار باشد

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر این‌که اجرای سیاست‌های دولت در بحث خروج از رکود باید متداوم و پایدار باشد، تصریح کرد: در حال حاضر دولت با ارایه کارت‌های اعتباری خریدکالا یا تسهیلات خرید خودرو اقدام به کاهش رکود به صورت موقتی کرده است.

وی با بیان این‌که کاهش رکود و بهبود وضعیت کنونی اقتصاد کشور باید با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌هایی از افراد مسؤول و متخصص در این حوزه دنبال شود، گفت: بسیاری از صنایع در کشور ما به علت رکود بالا در شرف نابودی هستند.

گروسی با تأکید بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی کاهش رکود، تورم و رشد سطح رفاه زندگی مردم را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در اجرای هر نوع سیاستی که قرار است به کاهش رکود در کشور کمک کند؛ باید سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار بگیرد.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت و مجلس باید با همکاری و تعامل با یکدیگر کاهش معضلات مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور را رقم بزنند.