شعبه‌یاب کوثر ابزاری در جهت خدمت رسانی غیرحضوری به مشتریان

شعبه‌یاب کوثر ابزاری در جهت خدمت رسانی غیرحضوری به مشتریان شعبه‌یاب نرم افزاری جهت یافتن نزدیک‌‌‌‌ترین خودپرداز و شعبه مؤسسه اعتباری کوثر بر روی نقشه به همراه مسیریابی و همچنین مشاهده اطلاعات شعب است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر؛ در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر و شایسته‌تر به مشتریان و همزمان […]

شعبه‌یاب کوثر ابزاری در جهت خدمت رسانی غیرحضوری به مشتریان

شعبه‌یاب نرم افزاری جهت یافتن نزدیک‌‌‌‌ترین خودپرداز و شعبه مؤسسه اعتباری کوثر بر روی نقشه به همراه مسیریابی و همچنین مشاهده اطلاعات شعب است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر؛ در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر و شایسته‌تر به مشتریان و همزمان با ایام دهه مبارک فجر نرم‌افزار شعبه‌یاب هوشمند کوثر به صورت رایگان در دسترس عموم مشتریان قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش؛ شعبه‌یاب مؤسسه اعتباری کوثر در راستای استفاده از فناوری‌های نوین حوزه ارتباطات و جهت آسان‌سازی دسترسی مشتریان خود به خدمات، منابع و اطلاعات شعب ارایه شده است. این نرم‌افزار بر روی انواع گوشی‌های تلفن همراه با پلتفرم‌های Android و iOS قابل نصب بوده و امکان ارایه اطلاعات جغرافیایی شعب را نیز دارد.