تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری‌ بانک شهر در پیشرفت پروژه‌های شهری

تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری‌ بانک شهر در پیشرفت پروژه‌های شهری شهردار شهر قم با بیان این‌که عملکرد بانک شهر در سال‌های اخیر درخشان بوده، گفت: بسیاری از پروژه‌های شهری درسال‌های اخیر درشهرهای مختلف و خصوصا کلان شهر‌‌‌ها با حمایت‌های این بانک به سرانجام رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از بانک شهر، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد با […]

تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری‌ بانک شهر در پیشرفت پروژه‌های شهری

شهردار شهر قم با بیان این‌که عملکرد بانک شهر در سال‌های اخیر درخشان بوده، گفت: بسیاری از پروژه‌های شهری درسال‌های اخیر درشهرهای مختلف و خصوصا کلان شهر‌‌‌ها با حمایت‌های این بانک به سرانجام رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از بانک شهر، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد با اشاره به این‌که درآمد شهرداری‌ها به صورت قطره چکانی جمع‌آوری می‌شود، گفت: این بانک با ارایه تسهیلات به شهرداری‌ها کمک بزرگی در تکمیل پروژه‌های شهری داشته است.

وی با تأکید بر این‌که امروز بانک شهر در تمامی پروژه‌های شهری نقش فعال و به‌سزایی دارد، افزود: توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و تکمیل شبکه مترو به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری کلان‌شهرهاست که بانک شهر نیز در این حوزه همراه شهرداری‌ها بوده است.

 

شهردار کلان شهر قم تصریح کرد: این بانک، بالا‌‌‌ترین سطح سرمایه‌گذاری بانکی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر‌‌‌ها به ویژه در حمل و نقل ریلی را انجام داده که بسیار حایز اهمیت است.