استقبال از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران رو به افزایش است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ملی، سامانه «بام» که این روزها در اوج است و به خوبی قابلیتهایش را به مشتریان نشان داده، اکنون به بیش از دومیلیونو۲۷۰هزار نفر خدمات ارایه میدهد. […]
استقبال از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی
استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران رو به افزایش است.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ملی، سامانه «بام» که این روزها در اوج است و به خوبی قابلیتهایش را به مشتریان نشان داده، اکنون به بیش از دومیلیونو۲۷۰هزار نفر خدمات ارایه میدهد.
از سوی دیگر تعریف کردن خدمات تازه و جدید بر روی دستگاههای خودپرداز و کیوسکهای نوین بانک ملی ایران، میزان مراجعه مشتریان برای دریافت خدمات مبتنی بر این سامانهها را افزایش داده است.
تازهترین اطلاعات موجود نشان میدهد تعداد کارتهای برداشت صادره توسط واحدهای بانک ملی ایران طی ۱۰ ماه نخست سالجاری از ۱۰میلیونو۵۶۵هزار فقره فراتر رفته که از تعداد کل کارتهای برداشت صادر شده در سال گذشته هم بیشتر است.
همچنین سهم بانک ملی ایران از کل تعداد تراکنشهای شاپرک در ۹ماه نخست امسال ۷٫۶۵درصد و سهم آن از کل مبلغ این تراکنشها ۱۰٫۸۷درصد بوده است.
در ۱۰ ماه نخست امسال بانک ملی ایران بیش از ۴میلیونو۷۲هزار فقره کارت خرید شامل بن کارت و کارت هدیه نیز صادر کرده است.
از سوی دیگر پیامرسان «بله» با قابلیت ارایه خدمات بانکی کم سابقه در نظام بانکی کشور، توانسته تعداد قابل ملاحظهای کاربر به خود جذب کند.
بانک ملی ایران به تازگی نیز در رویداد «ملی شو» از برخی خدمات جدید خود در حوزه بانکداری الکترونیک رونمایی کرد که با توسعه آنها، مشتریان از امکانات تازه و بهتری استفاده خواهند کرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.