همت مؤسسه اعتباری کوثر در ارایه خدمات الکترونیک مؤسسه اعتباری کوثر با توسعه خدمات نوین در عرصه بانکداری الکترونیک اقدامات ویژهای در مدیریت صرفهجویی و وقت مشتریان انجام داده است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک مؤسسه اعتباری کوثر، رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارایه خدمات گسترده تر به […]
همت مؤسسه اعتباری کوثر در ارایه خدمات الکترونیک
مؤسسه اعتباری کوثر با توسعه خدمات نوین در عرصه بانکداری الکترونیک اقدامات ویژهای در مدیریت صرفهجویی و وقت مشتریان انجام داده است.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک مؤسسه اعتباری کوثر، رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارایه خدمات گسترده تر به هموطنان، بر تقویت و ارتقای کیفی این خدمات با لحاظ نمودن ویژگی استمرار و پایداری سرویسها و افزایش ضریب امنیتی آن استوار بوده است.
براساس این گزارش؛ مؤسسه اعتباری کوثر در راستای ارایه خدمات مطلوب، کاهش حضور مشتریان درشعب و افزایش سطح دسترسی آنها به خدمات بانکی با رونمایی و بهروزرسانی همراه بانک خود توانسته بیش از ۲۷۸هزار نفر از مشتریان خود را از خدمات همراه بانک بهرهمند و بیش از ۲۰میلیون تراکنش در این حوزه ثبت نماید.
این گزارش میافزاید: در حوزه اینترنت بانک نیز بیش از ۳۵۰هزار نفر از مشتریان محترم از خدمات اینترنت بانک کوثر استفاده میکنند.
لازم به ذکر است؛ مؤسسه اعتباری کوثر با صدور نزدیک ۳میلیون کارت نقدی و بیش از یک میلیون کارت هدیه، سلیقههای متفاوت مشتریان مؤسسه را مدنظر قرارداده است. همچنین با ایجاد زیرساختهای لازم، بیش از ۱۷۷هزار نفر از مشتریان کوثر فعالیتهای خود را از طریق تلفن بانک انجام میدهند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.