واگذاری برگزاری جشنواره نوروز ۹۷ منطقه آزاد چابهار به بخش خصوصی

واگذاری برگزاری جشنواره نوروز ۹۷ منطقه آزاد چابهار به بخش خصوصی سازمان منطقه آزاد چابهار با انتشار فراخوانی برگزاری جشنواره نوروز۹۷تحت عنوان «بهار در چابهار» را به مؤسسات فرهنگی و هنری معتبر بخش خصوصی سراسر کشور واگذار می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار در بخشی […]

واگذاری برگزاری جشنواره نوروز ۹۷ منطقه آزاد چابهار به بخش خصوصی

سازمان منطقه آزاد چابهار با انتشار فراخوانی برگزاری جشنواره نوروز۹۷تحت عنوان «بهار در چابهار» را به مؤسسات فرهنگی و هنری معتبر بخش خصوصی سراسر کشور واگذار می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار در بخشی از این فراخوان آمده است؛ با توجه به سیاست سازمان و برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز۱۳۹۷ در ارتباط با برون سپاری رویداد‌ها و مراسم‌ها، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی، این جشنواره بمنظور جذب گردشگر و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر بندری چابهار و منطقه آزاد و همچنین ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مسافران محترم نوروزی با حضور هنرمندان کشوری و استانی از طریق بخش خصوصی برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، از مؤسسات فرهنگی و هنری با تجربه لازم در این زمینه دعوت شده است در صورت تمایل «اعلام آمادگی» و نقطه نظرات و پیشنهادات خود همراه با ارایه کنداکتور برنامه و برآورد هزینه‌ها را جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم به همراه اساسنامه و رزومه مؤسسه به آدرس چابهار -سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار، مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل حداکثر تا تاریخ ۳۰/۱۱/۱۳۹۶ ارسال نمایند.

 

گفتنی است ارسال پیشنهادات هیچ‌گونه حقی برای مؤسسات ایجاد نکرده و انتخاب براساس رزومه و کیفیت برنامه‌های ارایه شده خواهد بود.