برگزاری ۶۰میز مذاکراتی در ۳۰حوزه مختلف در شهر پردیس

برگزاری ۶۰میز مذاکراتی در ۳۰حوزه مختلف در شهر پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس هدف از برگزاری میزهای مذاکراتی را تفاهم برای کارهای عملیاتی دانست. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، غفوری در حاشیه برگزاری میزهای مذاکراتی تالار سرمایه‌گذاری شهری گفت: هدف ما از برگزاری میزهای مذاکراتی […]

برگزاری ۶۰میز مذاکراتی در ۳۰حوزه مختلف در شهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس هدف از برگزاری میزهای مذاکراتی را تفاهم برای کارهای عملیاتی دانست. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، غفوری در حاشیه برگزاری میزهای مذاکراتی تالار سرمایه‌گذاری شهری گفت: هدف ما از برگزاری میزهای مذاکراتی سرمایه‌گذاری این بود که بتوانیم جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای خدمات زیربنایی و روبنایی باقی مانده در پردیس، داشته باشیم. وی ادامه داد: واقعیت امر این است که تجربه‌های خود را گسترده‌تر کردیم. به جای مذاکرات و برگزاری کنفرانس‌ها، میز مذاکراتی تشکیل دادیم. دو ماه است که مشاوران و تیم سرمایه‌گذاری و سایر تیم‌های مرتبط با حوزه‌های شهری روی این موضوع کار کردند. در این تالار ۶۰میز مذاکراتی در ۳۰حوزه متفاوت شهری مشغول مذاکره هستند.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه تصریح کرد: آورده شرکت عمران زمین است و سرمایه‌گذار می‌تواند مشارکت کند. آنچه که ما انتظار داریم تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی در پردیس است. وی افزود: پیش‌بینی ما این است که تا ۱۰۴۰میلیارد تومان جذب سرمایه کنیم اما حتی اگر ۲۰درصد این میزان هم سرمایه‌گذاری شود، ما به اهداف از پیش تعیین‌شده خود رسیده‌ایم. ما به دنبال کار عملیاتی هستیم نه این‌که فقط تفاهم‌نامه‌هایی را رد و بدل کنیم و عملیاتی نکنیم. ما تجربه خوبی از سال گذشته داریم که بیش از ۱۷۰میلیارد تومان جذب سرمایه کردیم و حالا به دنبال تجربه بزر‌گ‌تری هستیم. انشاا… خروجی خوبی در پایان مذاکرات داشته باشیم تا بتوانیم بخشی از نیازهای به حق مردم را برآورده کنیم. غفوری در خصوص شرکت‌های حاضر در این تالار بیان کرد: علاوه بر شرکت‌های خارجی، بسیاری از شرکت‌های داخلی هم اعلام همکاری کرده‌ بودند. روز اول مذاکرات غالباً پیرامون سرمایه‌گذاری خارجی بود که در کنار ۱۵شرکت‌ خارجی، ۲۰شرکت داخلی هم حضور داشتند. در روز دوم بیش‌تر مذاکرات پیرامون سرمایه‌گذاری داخلی خواهد بود و شاهد مذاکرات بیش‌تری در این حوزه خواهیم بود.