کنترل جدی بازار شب عید

رییس اتاق اصناف ایران تأکیدکرد کنترل جدی بازار شب عید رییس اتاق اصناف ایران گفت: فروش فوق‌العاده و فصلی انتهای سال با نظارت و کنترل اصناف شهرهای مختلف اجرا می‌شود . علی‌فاضلی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهارکرد: در روزهای آتی، فروش آخر سال آغاز می‌شود و ما در بخشنامه‌ای به تمام اتاق‌های […]

رییس اتاق اصناف ایران تأکیدکرد

کنترل جدی بازار شب عید

رییس اتاق اصناف ایران گفت: فروش فوق‌العاده و فصلی انتهای سال با نظارت و کنترل اصناف شهرهای مختلف اجرا می‌شود .

علی‌فاضلی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهارکرد: در روزهای آتی، فروش آخر سال آغاز می‌شود و ما در بخشنامه‌ای به تمام اتاق‌های اصناف سراسر کشور اعلام کردیم که به صورت فعال در بازرسی و کنترل بازار حضور جدی داشته باشند.

وی تصریح‌کرد‌: مردم اگر شکایتی از کیفیت یا قیمت کالایی داشتند با تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و ما به سرعت به این نوع شکایت‌ها رسیدگی خواهیم کرد.

فاضلی درباره چگونگی حمایت از تولیدات و کالاهای ساخت ایران گفت‌: هم‌اکنون ۴۲ رسته صنفی از معافیت پرداخت حق بیمه کارگران تا ۵نفر برخوردارند و ما به دولت پیشنهاد دادیم که این تعداد به ۶۰رسته صنفی برسد.

رییس اتاق اصناف ایران تولید ملی را نیازمند حمایت بازار پولی مالی کشور دانست و افزود: نظام پولی و مالی کشور باید در خدمت تولید باشد، متأسفانه اکنون بیش از عمل تنها شعار داده می‌شود.

 

وی گفت‌: هم‌اکنون تسهیلات با ۱۸ درصد به صورت اسمی و ۲۱٫۵درصد به صورت رسمی به دست تولید‌کننده می‌رسد که نمی‌توان با این ارقام شعار اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرد.