کاهش هزینه‌های تولید با حذف موازی‌کاری

رییس اتاق بازرگانی قزوین تأکید کرد کاهش هزینه‌های تولید با حذف موازی‌کاری رییس اتاق بازرگانی قزوین گفت: یکی از مسایلی که بخش خصوصی و فعالان صنعت و تولید را دچار چالش می‌کند موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اتاق قزوین علیرضا‌کشاورزقاسمی اظهارکرد: حذف موازی‌کاری با حمایت سازمان ملی استاندارد می‌تواند […]

رییس اتاق بازرگانی قزوین تأکید کرد

کاهش هزینه‌های تولید با حذف موازی‌کاری

رییس اتاق بازرگانی قزوین گفت: یکی از مسایلی که بخش خصوصی و فعالان صنعت و تولید را دچار چالش می‌کند موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اتاق قزوین علیرضا‌کشاورزقاسمی اظهارکرد: حذف موازی‌کاری با حمایت سازمان ملی استاندارد می‌تواند هزینه‌های تولید را کم کند.

وی افزود: در حوزه تولید و صادرات همراهی دستگاه‌های متولی ضروری است و در این میان استاندارد با رعایت اصل ۲۳ اقتصاد مقاومتی، افزایش پوشش استاندارد‌ها برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن، نقش کلیدی دارد.

رییس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: خوشبختانه در استان قزوین با وجود مدیری متخصص و توانمند در استاندارد بیش‌تر صادرکنندگان و تولیدکنندگان با مشکلی روبه‌رو نبودند اما اگر در سطح کلان کشور موازی‌کاری حذف شود کار‌ها روان می‌شود.

کشاورزقاسمی خاطرنشان‌کرد: باید در شرایط نامناسب اقتصادی بتوانیم هزینه‌های سربار را از بخش تولید حذف کنیم تا فعالیت‌های تولیدی مقرون به صرفه باشد و گاهی اوقات موازی‌کاری‌ها هزینه تولید را بالا می‌برد.

 

وی افزود: رعایت اصل ۲۳ اقتصاد مقاومتی و افزایش پوشش استاندارد‌ها برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن و تشکیل اتاق فکر از دیگر برنامه‌هایی است که امیدواریم ریاست سازمان ملی استاندارد کشور برای تحقق آن اقدام کنند.