کهکشان رئال در ۲۰۱۸ چگونه خواهد بود؟

کهکشان رئال در ۲۰۱۸ چگونه خواهد بود؟ رئال مادرید پس از نتایج ضعیفی که تا به اینجا فصل کسب کرده، مطمئناً تابستان پرخرجی را پیش رو خواهد داشت. به گزارش ورزش سه، نشریات نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شدند که باشگاه قصد دارد بودجه‌ای ۶۰۰میلیون یورویی برای تابستان در نظر بگیرد و فروش بازیکنانی […]

کهکشان رئال در ۲۰۱۸ چگونه خواهد بود؟

رئال مادرید پس از نتایج ضعیفی که تا به اینجا فصل کسب کرده، مطمئناً تابستان پرخرجی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، نشریات نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شدند که باشگاه قصد دارد بودجه‌ای ۶۰۰میلیون یورویی برای تابستان در نظر بگیرد و فروش بازیکنانی مثل بنزما، رونالدو و ناواس به تأمین بودجه این پروژه کمک خواهد کرد. در زیر گزینه‌های سپیدپوشان را برای تابستان بررسی کرده‌ایم:

داویددخیا: ۱۳۰میلیون‌یورو

گلر منچستریونایتد شاید قدیمی‌‌ترین هدف رئال در حال حاضر باشد. او در سال ۲۰۱۵ کارهای انتقالش به مادرید را نهایی کرده بود ولی به خاطر ارسال دیرهنگام مدارک این انتقال منتفی شد.

تیبو کورتوا: ۱۰۰ میلیون یورو

در صورتی‌که مشکلی برای جذب دخیا در تابستان پیش رو باشد، گلر فعلی چلسی می‌تواند گزینه مناسبی به جای او باشد. دروازه‌بان سابق اتلتیکو، اخیراً اعلام کرده که قصد دارد به اسپانیا بازگردد.

داویدلوییز: ۳۰ میلیون یورو

مدافع برزیلی چلسی توسط کونته نیمکت‌نشین شده و این در حالیست که آینده هر دو طرف نامشخص است و جدایی یکی می‌تواند باعث ماندن دیگری شود. کونته وضعیت نامشخصی در چلسی دارد و در صورت اخراج یا استعفا، لوییز احتمالاً در چلسی ماندنی خواهد شد.

مارکینیوش: ۸۰میلیون یورو

مارکینیوش که در حال رسیدن به بازی شماره ۲۰۰ در پاری‌سن‌ژرمن است و ۲۳ بازی ملی نیز در کارنامه‌‌اش ثبت کرده، تنها ۲۳سال دارد و مطمئناً از آینده‌دار‌‌ترین مدافعان جهان است.

داوید آلابا: ۶۰میلیون یورو

مدافع اتریشی در رئال رقیب قدرتمندی به نام مارسلو را پیش رو خواهد داشت ولی ممکن است که رئال برنامه خود را بر روی ساختن دوباره تیم بگذارد و از همین رو به سراغ آلابا برود.

کریستین پولیسیچ: ۱۰۰میلیون یورو

یکی از با استعداد‌ترین بازیکنان جهان، هافبک بروسیا دورتموند است که در بوندس لیگا و تیم ملی آمریکا خود را ثابت کرده و مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار گرفته است.

پل پوگبا: ۱۲۰میلیون‌یورو

هافبک فرانسوی پیش از انتقالش به منچستریونایتد نیز مورد توجه رئال مادرید قرار داشت ولی در نهایت با ۱۰۵میلیون یورو به یونایتد بازگشت. با این حال شرایط در یونایتد خوب پیش نرفته و به نظر پوگبا به درهای خروج باشگاه نزدیک است.

ادن هازارد: ۱۳۵میلیون یورو

رئال در سوی دیگر، مدت‌هاست که شرایط هازارد را زیر نظر دارد ولی مشکل او برای حضور در رئال این است که جایگاهش در ترکیب تیم تضمین شده نیست و ممکن است در صورت پیوستن به رئال، نیمکت‌نشین شود.

محمد صلاح: ۲۰۰میلیون‌یورو

زمان زیادی نیست که صلاح روی رادار رئال مادرید قرار گرفته است. او در تابستان با ۴۰میلیون‌یورو به لیورپول پیوست و خیلی سریع توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم جا بیندازد و عملکردی فوق‌العاده در این مدت داشته است.

رابرت لواندوفسکی: ۷۰میلیون‌یورو

مهاجم لهستانی همواره در این مدت مورد توجه رئال مادرید قرار داشته و حتی با حضور در تیم بزرگی مثل بایرن مونیخ نیز این شایعه از بین نرفته و به نظر رئال همچنان در پی به خدمت گرفتن اوست.

هری کین: ۲۰۰میلیون‌یورو

مثل لواندوفسکی، دیگر بازیکنی که در اوج توجه رئال قرار دارد، هری‌کین، ستاره تاتنهام و تیم ملی انگلیس است. او بار‌ها با درخشش‌هایش خود را ثابت کرده و از زمان شروع این درخشش مورد توجه رئال قرار گرفت.

نیمار: ۳۰۰میلیون یورو

 

از روزی که رکورد نقل و انتقالات با پیوستن نیمار با ۲۲۲میلیون یورو از بارسا به پاری‌سن‌ژرمن شکسته شد، رئال مادرید آماده خرید ستاره برزیلی شد. در حقیقت رئالی‌ها معتقدند حضور او در پاریس فرصت مناسبی برای انتقالش به رئال ایجاد کرده است. رونالدونازاریو، اسطوره فوتبال برزیل که رابطه نزدیکی با نیمار دارد، در این رابطه گفته بود: نیمار بازیکن فوق‌العاده‌ای است، شاید چند سال بهترین بازیکن جهان شد و رئال مادرید هم به بهترین‌ها نیاز دارد.