۲۳۶۳ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق اهواز – احداث ساختمان اداری و پارکینگ نت

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای شماره ۶۹/۹۶ – نوبت دوم شرکت توزیع نیروی برق اهواز در نظر دارد پروژه تهیه و حمل مصالح و انجام عملیات ساختمانی و محوطه سازی و تاسیساتی مربوط به احداث ساختمان اداری و پارکینگ نت در حوزه عملیاتی خود را به پیمانکار واجد شرایط، از طریق مناقصه عمومی واگذار نماید.  […]

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای

شماره ۶۹/۹۶ – نوبت دوم

شرکت توزیع نیروی برق اهواز در نظر دارد پروژه تهیه و حمل مصالح و انجام عملیات ساختمانی و محوطه سازی و تاسیساتی مربوط به احداث ساختمان اداری و پارکینگ نت در حوزه عملیاتی خود را به پیمانکار واجد شرایط، از طریق مناقصه عمومی واگذار نماید. 

-میزان سپرده شرکت در مناقصه ۱٫۰۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‌باشد، که بصورت ضمانتنامه بانکی معتبر، چک تضمین شده بانکی و یا وجه نقد به حساب بانک تجارت شعبه شهید چمران به شماره ۱۰۲۸۰۴۰۰۲۰ بنام شرکت توزیع نیروی برق اهواز به مناقصه‌گزار تسلیم گردد.

-زمان و محل و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آخرین آگهی بمدت ۵ روز با در دست داشتن فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب بانک صادرات شعبه فلکه اول کیانپارس به شماره ۲۱۹۵۱۲۲۲۲۳۰۰۹ به آدرسهای زیر مراجعه نمایند:

-پایگاه اینترنتی شرکت توزیع برق اهواز:  WWW.AEPDCO.IR

-پایگاه اینترنتی توانیر :  WWW.TAVANIR.ORG.IR

-پایگاه اینترنتی ملی اطلاع رسانی مناقصات www.iets.mporg.ir

-تلفن تماس : ۰۶۱۳۴۴۹۰۷۰۰ داخلی ۳۲۴۵

-آخرین مهلت و محل تحویل و بازگشایی پاکات: حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ مورخ ۱۳/۱۲/۹۶ به دبیرخانه مرکزی شرکت : اهواز- بلوار پاسداران جنب شهرک صنعتی تسلیم گردد. بازگشایی راس ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۱۳/۱۲/۹۶ می‌باشد.

-به پیشنهادهای فاقد سپرده و امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل می‌شود، مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-هزینه آگهی مناقصه به عهده برنده مناقصه است.

-سایر اطلاعات و جزییات در اسناد مناقصه مندرج است.

 

امور تدارکات