توسعه سرویس‌های تجارت الکترونیک در دستور کار پست

توسعه سرویس‌های تجارت الکترونیک در دستور کار پست مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به حضور رقبا در بازار پستی کشور، گفت: جذب بازارهای جدید و باارزش افزوده در دستور کار شرکت ملی پست ایران قرار دارد. به گزارش ایسنا، حسین‌نعمتی در مراسم معارفه مدیر کل پست استان خراسان‌رضوی با اشاره به این‌که سرعت […]

توسعه سرویس‌های تجارت الکترونیک در دستور کار پست

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به حضور رقبا در بازار پستی کشور، گفت: جذب بازارهای جدید و باارزش افزوده در دستور کار شرکت ملی پست ایران قرار دارد.

به گزارش ایسنا، حسین‌نعمتی در مراسم معارفه مدیر کل پست استان خراسان‌رضوی با اشاره به این‌که سرعت هوشمندسازی در بخش پستی رضایت‌بخش است اضافه کرد: البته سرعت هوشمندسازی باز هم باید افزایش پیدا کند و شیوه‌های سنتی حذف و روش‌های هوشمند جایگزین شود، علاوه بر این اگر به دنبال ارتقای جایگاه سازمانی هستیم باید با بهره‌گیری از مجموعه قوی و منسجم شبکه پستی این مهم را محقق کنیم.

رییس هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران در ادامه گفت: شبکه پستی کشور نیرو محور است، به همین جهت باید از انعقاد قراردادهایی که موجب مستهلک شدن شبکه، فرسایش نیروی انسانی و سایر دارایی‌ها می‌شود، جلوگیری کرد.

نعمتی همچنین به موضوع حضور رقبا در عرصه ارایه خدمات پستی اشاره کرد و گفت: باید جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده را در دستور کار قرار دهیم و با استفاده از سرمایه‌هایی مانند استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اساسنامه جدید، توسعه خدمات از طریق ارایه سرویس‌های مبتنی بر بانک‌های اطلاعاتی موجود و تجارت الکترونیک را بیش از پیش مورد توجه قرارداده و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی همچنین فلسفه وجودی همکاران و مدیران در شرکت ملی پست را ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه عنوان کرد و افزود: این موضوع بار‌ها از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تأکید قرار گرفت و در استان خراسان رضوی نیز با توجه به پتانسیل‌های موجود اعم از نیروهای انسانی فرهیخته و با تجربه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رییس هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران تصریح‌کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به ارتقای سطح معیشت کارکنان را جزو اولویت‌های اصلی خود می‌داند که البته این موضوع منوط به عملکرد تک‌تک همکاران در سطح کشور نیز است.

وی استفاده از توان بانوان و جوانان خلاق، نوآور و دارای پشتوانه‌های علمی و عملی در امور مدیریتی را مورد تأکید قرارداد و این موضوع را از سیاست‌های مهم دولت برشمرد و تغییرات مدیریتی در سطح کشور را نیز برگرفته از همین رویکرد ارزیابی کرد.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نهایت با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال از مدیران خواست به منظور ارایه خدمات با کیفیت، ارسال به موقع مرسولات مشتریان و تأمین رضایت مردم تمهیدات لازم را به‌کار بگیرند و با اخلاق‌مداری که از ویژگی‌های اساسی شبکه پستی کشور است، صادقانه به دنبال تأمین رضایت ذی‌نفعان باشند.