چند داعشی‌ کاندیدای حضور در پارلمان عراق!

چند داعشی‌ کاندیدای حضور در پارلمان عراق! منابعی در عراق از کاندیداتوری چند تن از اعضای گروه تروریستی داعش برای انتخابات پارلمانی در این کشور خبر دادند! به گزارش ایسنا، حمید الهایس، رییس شورای نجات استان الانبار اظهارداشت: ما ۶ یا ۸ تن از نامزدهای انتخابات پارلمانی را شناسایی کردیم که عضو داعش و یا […]

چند داعشی‌ کاندیدای حضور در پارلمان عراق!

منابعی در عراق از کاندیداتوری چند تن از اعضای گروه تروریستی داعش برای انتخابات پارلمانی در این کشور خبر دادند!

به گزارش ایسنا، حمید الهایس، رییس شورای نجات استان الانبار اظهارداشت: ما ۶ یا ۸ تن از نامزدهای انتخابات پارلمانی را شناسایی کردیم که عضو داعش و یا از حامیان این گروه در استان الانبار بودند.

الهایس تأکیدکرد: ما قرار است اقدامات لازم را برای خارج کردن این افراد از روند انتخابات و تحویل اسامی آنها به دولت مرکزی عراق اتخاذ کنیم.

این مسؤول محلی عراقی ضمن تأیید اخبار منتشر شده در خصوص بازگشت شماری از اعضای داعش به برخی مناطق استان الانبار گفت: ده‌ها تن از اعضای داعش به علت جا زدن خود در میان آوارگان توانسته‌اند به الانبار بازگردند.

وی همچنین اظهارداشت: برخی از خانواده‌ها و سرکردگان داعش پس از آزادسازی مناطق مختلف‌الانبار از چنگال داعش به این مناطق بازگشتند اما برخی از آنها به علت کافی نبودن مدارک علیه آنها آزاد شدند و برخی براساس شهادت‌های دیگران و برخی نیز با استفاده از فساد دستگاه‌های دولتی توانستند به مناطق سکونت قبلی خود در الانبار بازگردند.