۲۳۶۴ مناقصه – موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازی رازی- بازسازی ابنیه ساختمان

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي شماره ۹۷/۹۶ نوبت دوم موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد «انجام تعمیرات، نگهداری و بازسازی ابنیه ساختماني همراه با تهیه‌ی مصالح»خود را به صورت مناقصه عمومي به اشخاص حقوقی از طریق سامانه‌ی تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه‌ی مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه‌ی پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی […]

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي شماره ۹۷/۹۶

نوبت دوم

موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد «انجام تعمیرات، نگهداری و بازسازی ابنیه ساختماني همراه با تهیه‌ی مصالح»خود را به صورت مناقصه عمومي به اشخاص حقوقی از طریق سامانه‌ی تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه‌ی مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه‌ی پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه‌ی تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به   آدرس :www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران ( اشخاص حقوقی) در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-آدرس مناقصه‌گزار و محل برگزاري مناقصهاستان البرز کرج-  حصارک  سه راه پست خانه – موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی . اتاق جلسات امور قراردادها واقع در ساختمان مدیریت بازرگانی می‌باشد.

۲-شماره تلفن موسسه : ۳۴۵۷۰۰۳۸ الی ۴۶ و ۳۵۵۵۲۱۹۴ -۰۲۶

۳-موضوع مناقصه:«انجام تعمیرات،نگهداری و بازسازی ابنیه ساختماني همراه با تهیه‌ی مصالح

۴-تضمين شركت در مناقصه به صورتضمانت‌نامه بانكيياچك بانكي تضمينشده به مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مي‌باشد.

۵- تاریخ انتشار مناقصه در سامانه : روز مورخ۲۸/۱۱/۱۳۹۶روزشنبهساعت۱۷:۰۰می‌باشد.

۶- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مورخ۰۵/۱۲/۱۳۹۶ روز شنبهساعت ۱۹:۰۰می‌باشد.

۷-  مهلت زمانی ارائه‌ی پیشنهاد : مورخ ۱۵/۱۲/ ۱۳۹۶ روز سه شنبهساعت ۱۹:۰۰می‌باشد.

۸-زمان بازگشایی پاکات در مرحله‌ی اول مناقصه :مورخ۱۶/۱۲/۱۳۹۶ روزچهارشنبهساعت۰۹:۰۰می‌باشد.

۹-زمان بازگشایی پاکات در مرحله‌ی دوم مناقصه :مورخ۲۰/۱۲/۱۳۹۶ روزیکشنبهساعت۰۹:۰۰می‌باشد.

توجه: متقاضيان مي‌بایست علاوه بر بارگذاری اسناد و پاکات الف(ضمانت‌نامه)ب(رزومه و…) ج (قیمت پیشنهادی) در سامانه تدارکات الکترونیک دولت، اصل مدارک سه پاکت مذکور را به صورت دربسته و مهر شده یک روز قبل از بازگشایی پاکات مذكور را به دبيرخانه كميسيون معاملات موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي واقع در کرج حصارک بلوار شهيد بهشتی تحویل نمایند.

۱۰-مناقصه‌گران می‌بایست از پروژه مورد نظر بازدید به عمل آورند. زمان بازدید روز چهارشنبه مورخ ۰۲/۱۲/۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰ از جلوی درب اصلی موسسه رازی می‌باشد. شایان ذکر است در صورت عدم حضور و عدم تایید صورتجلسه بازدید از دور مناقصه حذف خواهند شد.در صورت داشتن سوال فنی و یا برای بازدید با مدیریت فنی و مهندسی تماس حاصل فرمایید

۱۰- حضور نمايندگان شركت‌ها با معرفي‌نامه كتبي درجلسات بازگشايي پاكتها بلامانع مي‌باشد.

۱۱-ساير اطلاعات و جزئيات در اسناد مناقصه موجود مي‌باشد.