حضور شرکتهای  داخلی وخارجی در  نمایشگاه بین المللی نفت

    بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، پنجشنبه گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور مسؤولان نفتی و دولتی آغاز به‌کار کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از هزار و ٩٠٠ شرکت داخلی و خارجی در فضایی […]

 

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، پنجشنبه گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور مسؤولان نفتی و دولتی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از هزار و ٩٠٠ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٧٠ هزار متر مربع کلید خورد.

 افزایش بی‌سابقه شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بیست و یکم صنعت نفت ایران که نشأت گرفته از توسعه تعامل ایران با جهانیان در سایه پسابرجام است، مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال به شمار می‌رود؛ به‌طوریکه تعداد غرفه‌های شرکت‌های خارجی نسبت به سال گذشته با رشد ٦٠ درصدی همراه است.

حضور نمایندگان صنایع نفت و گاز حدود ٤٠ کشور جهان و شرکت‌های بزرگی مانند توتال، لوک اویل و گازپروم در نمایشگاهی که با شعار «جذب سرمایه و انتقال فن‌آوری» برگزار می‌شود، حاکی از درک ضرورت انتقال فن‌آوری به ایران به عنوان شرط توسعه همکاری‌ها با کشورمان از سوی کشور‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت جهان است.

بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و ۸۸۰ شرکت خارجی در نمایشگاه بیست و یکم غرفه خریداری کرده‌اند، تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بیست ویکم بیش از ۱۹۰۰ شرکت برآورد شد

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت نفت در خاورمیانه و جزو نمایشگاه‌های برتر جهان پنجنشبه گذشته شروع به‌کار کرد و تا فردا ادامه خواهد داشت.