نظام بانکی باید به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کند

مدیر مرکز مطالعات و نوآوری مؤسسه کوثر نظام بانکی باید به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کند اولین سمینار بانکداری دیجیتال با حضور اعضای هیأت‌عامل، کارشناسان مؤسسه اعتباری کوثر و کارشناسان بانکداری دیجیتال برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، مصطفی‌امجدیان مدیر مرکز مطالعات و نوآوری مؤسسه کوثر در این سمینار […]

مدیر مرکز مطالعات و نوآوری مؤسسه کوثر

نظام بانکی باید به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کند

اولین سمینار بانکداری دیجیتال با حضور اعضای هیأت‌عامل، کارشناسان مؤسسه اعتباری کوثر و کارشناسان بانکداری دیجیتال برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، مصطفی‌امجدیان مدیر مرکز مطالعات و نوآوری مؤسسه کوثر در این سمینار ضمن خیرمقدم به مدیران و کارشناسان گفت: هدف از برگزاری این سمینار، آشنایی کارکنان مؤسسه با مفاهیم بانکداری دیجیتال، تأثیر فناوری‌های نوین و ایجاد تحولات بنیادین صنعت بانکداری است.

مدیر مرکز مطالعات و نوآوری مؤسسه اعتباری کوثر افزود: از جمله فاکتورهای مهم و عامل محوری موفقیت بانک‌ها در حوزه تحول دیجیتال، فراگیر کردن فرهنگ دیجیتالی است که در سطوح مختلف سازمان، مشتریان و آحاد جامعه باید برنامه‌ریزی و نهادینه شود.

 

امجدیان تصریح کرد: ما در مؤسسه اعتباری کوثر برآنیم تا در جهت توسعه فرهنگ دیجیتالی از ابزار‌‌‌ها و امکانات خود نهایت بهره‌برداری را نموده و همزمان در سایر فاکتور‌‌‌ها مانند: تمرکز بر تجربیات مشتریان، فضای رشد، نوآوری و اخذ ایده‌های جدید از سطح شعب حرکت برنامه‌ریزی شده‌ای را دنبال کنیم.