تلاش رجا برای ایجاد شرایط برد- برد برای شرکت‌های راهبری

تلاش رجا برای ایجاد شرایط برد- برد برای شرکت‌های راهبری معاون اجرایی و رییس ستاد سفرهای نوروزی رجا در دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با مدیرعامل‌های شرکت‌های راهبری، گفت: تمام تلاش ما ایجاد شرایط برد- برد برای شرکت‌های راهبری به عنوان شرکای تجاری رجا است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت […]

تلاش رجا برای ایجاد شرایط برد- برد برای شرکت‌های راهبری

معاون اجرایی و رییس ستاد سفرهای نوروزی رجا در دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با مدیرعامل‌های شرکت‌های راهبری، گفت: تمام تلاش ما ایجاد شرایط برد- برد برای شرکت‌های راهبری به عنوان شرکای تجاری رجا است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا، در آستانه آغاز سفرهای نوروزی، جلسه‌ هماهنگی و تعامل با شرکت‌های راهبری با حضور معاون اجرایی رجا و مدیرعامل‌های شرکت‌های راهبری برگزار شد.

محمدرضاشناسنده با اشاره به جایگاه ویژه شرکت‌های راهبری در ارایه خدمات مطلوب به مسافران قطارهای رجا و جلب رضایت ایشان، اظهارکرد که اگر نتوانیم مسافران را راضی نگه داریم هم ما و هم شرکت‌های راهبری نمی‌توانیم به حیاط اقتصادی خود ادامه دهیم. بنابراین منافع ما در یک بستر واحد تعریف و تأمین می‌شود.

معاون اجرایی رجا با بیان این‌که جایگاه نیروی انسانی شرکت‌های راهبر در خدمات‌رسانی شایسته به مسافران از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، خواستار توجه بیش از پیش شرکت‌های راهبری به مرحله جذب مهمانداران و پرسنل خدماتی شد و بیان کرد که اهمیت این مرحله به‌مراتب بیش از مرحله نگهداشت پرسنل بوده و چنانچه مرحله جذب با دقت لازم انجام شود، پایش و نگهداشت این پرسنل به‌مراتب راحت‌تر و موفق‌تر، محقق خواهد شد.

رییس ستاد سفرهای نوروزی رجا به لزوم ارزیابی مستمر نیرو‌ها و به‌روزرسانی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و مشارکت شرکت‌های راهبری در راستای تأمین و ارایه خدمات مطلوب به مسافران و تأمین ایمنی سفر‌ها به‌ویژه در ایام پیک نوروزی ۹۷، تأکید کرد.

وی بر اهمیت مدیریت بحران و لزوم آمادگی کامل در مواجهه با شرایط ویژه از جمله شرایط نامساعد جوی و عواقب آن از شرکت‌های راهبری دعوت کرد تا در تهیه دستورالعمل مواجهه با شرایط اضطراری با معاونت اجرایی رجا همکاری نمایند.

شناسنده برنامه‌های رجا برای تجهیز هرچه کامل‌تر قطار‌ها تا قبل از شروع سفرهای نوروزی (از جمله تأمین روکش صندلی، لوازم خواب، فرش‌های کوپه‌ها و راهروها) خبر داد و اعلام کرد، رجا آمادگی دارد در زمینه تأمین قطعات فنی که در تعهد راهبران می‌باشد، حداکثر همکاری ممکن را به‌عمل آورد.

 

معاون اجرایی رجا از تلاش این شرکت برای ایجاد تسهیلات بیش‌تر برای کارکنان شرکت‌های راهبری شامل بلیت قطار مجانی و … خبر داد و افزود: به زودی (در نیمه اول اسفندماه ۹۶) طی مراسمی از مأموران نمونه و برتر قطارها، قدردانی خواهد شد.