رمق سازمان نظام مهندسی گرفته شده است

 رمق سازمان نظام مهندسی گرفته شده است عضو کمیسیون عمران مجلس بیان این‌که سازمان نظام مهندسی ساختمان به جای حمایت هر روز با چالشی جدید روبه رو می‌شود، گفت: دستورالعمل‌های متفاوت آقای آخوندی سبب شده که رمقی برای این نهاد مردمی نماند. به گزارش خانه ملت، شهرام‌کوسه‌غراوی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با تسلیت […]

 رمق سازمان نظام مهندسی گرفته شده است

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان این‌که سازمان نظام مهندسی ساختمان به جای حمایت هر روز با چالشی جدید روبه رو می‌شود، گفت: دستورالعمل‌های متفاوت آقای آخوندی سبب شده که رمقی برای این نهاد مردمی نماند.

به گزارش خانه ملت، شهرام‌کوسه‌غراوی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای تهران-یاسوج به ویژه خانواده‌های عبدالاحد مرادی و عبدالقاسم فرهمندی که از همشهریان وی بودند در تذکری شفاهی، گفت: مسؤولان برای نوسازی ناوگان هوایی سریعاً اقدام کرده و جواب قانع کننده‌ای در خصوص حادثه اخیر داشته باشد یا حداقل مسببان امر از مردم و خانواده‌های این قربانیان عذرخواهی کنند.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی با تذکر به رییس‌جمهور گفت: آقای رییس‌جمهور قول داده بودید راه‌آهن گرگان به کلات مشهد را هرچه سریع‌تر راه‌اندازی کنید اما متأسفانه با گذشت ۳سال هنوز هیچ اتفاقی در این رابطه صورت نگرفته است.

کوسه غراوی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با گذشت یک‌سال از ضرر کشاورزان گندمکار، زیتون کار و… بابت سرمازدگی و خشکسالی هیچ مبلغی از صندوق بیمه کشاورزان به آنها پرداخته نشده است و متأسفانه طلب کشاورزان به ویژه گندمکاران شهرستان مینودشت پرداخت نشده است.

وی همچنین با تذکر به وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که به جای حمایت از نظام مهندسی ساختمان‌ها هر روز چالشی برای ۴۰۰هزار نفر ایجاد می‌کنید، اظهار کرد: نظام مهندسی ساختمان بزرگ‌‌ترین NGO کشور است که می‌بایست چابک تر و با کیفیت تر در راستای ساخت و ساز کشور تلاش کند اما آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های متفاوت آقای وزیر سبب شده که رمق و توان این نهاد مردمی غیردولتی را گرفته است.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که چرا به جای کمک به استقلال نهادهای مردمی و ایجاد اشتغال سازمان نظام مهندسی می‌گذارید، افزود: ارتقای فناوری ساخت که وظیفه وزیر راه و شهرسازی است چه سیاست‌هایی تبیین شده است.