خدمت منحصر به فرد همراه بانک کشاورزی بانک کشاورزی در سامانه همراه بانک خود، خدمت منحصر به فرد و جدیدی را با عنوان «فعالسازی و مدیریت همراه بانک بدون مراجعه به شعب» ارایه کرده است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک کشاورزی، مشتریان با استفاده از این خدمت قادر خواهند بود، بدون مراجعه […]
خدمت منحصر به فرد همراه بانک کشاورزی
بانک کشاورزی در سامانه همراه بانک خود، خدمت منحصر به فرد و جدیدی را با عنوان «فعالسازی و مدیریت همراه بانک بدون مراجعه به شعب» ارایه کرده است.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک کشاورزی، مشتریان با استفاده از این خدمت قادر خواهند بود، بدون مراجعه به شعب بانک، برای اتصال حساب یا کارت خود به همراه بانک، قطع ارتباط آنها و همچنین تخصیص یا تغییر رمز حساب اقدام کنند.
براساس این گزارش، مشتریان پس از ورود اطلاعات لازم برای احراز هویت، پیامک ۵رقمی «کد معتبرسازی شماره موبایل در اینترنت بانک کشاورزی»را دریافت میکنند و در مرحله دوم، تصدیق هویت با ورود اطلاعات کارت و کد دریافتی انجام میشود.
این گزارش میافزاید: پس از تصدیق اطلاعات در مرحله قبل، لیست شماره حسابها و کارتهای متصل به شماره تلفن همراه (برای مشتریان فعلی همراه بانک) نمایش داده میشود و مشتری میتواند تغییرات مورد نظر را در حسابها و کارتهای متصل به همراه بانک خود اعمال کند. همچنین مشتریان جدید متقاضی بهرهبرداری از همراه بانک قادر به معرفی حسابها و کارتهای خود برای فعالسازی همراه بانک هستند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.