کسب رتبه اول پرداخت تسهیلات در استان مرکزی توسط بانک سپه

کسب رتبه اول پرداخت تسهیلات در استان مرکزی توسط بانک سپه مدیر شعب منطقه مرکزی گفت: بانک سپه رتبه نخست استان مرکزی را در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط طی سال‌جاری به خود اختصاص داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، امرا…زند ضمن اعلام خبر فوق، افزود: همکاری بانک سپه […]

کسب رتبه اول پرداخت تسهیلات در استان مرکزی توسط بانک سپه

مدیر شعب منطقه مرکزی گفت: بانک سپه رتبه نخست استان مرکزی را در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط طی سال‌جاری به خود اختصاص داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، امرا…زند ضمن اعلام خبر فوق، افزود: همکاری بانک سپه با کارگروه طرح ایجاد رونق در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی و تولیدی در استان مرکزی مطلوب بوده و این بانک با پرداخت ۱۱۱۲فقره تسهیلات به مبلغ هزارو‌۵۱میلیاردریال در حوزه طرح رونق تولید واحدهای کوچک و متوسط رتبه نخست را در استان کسب کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور بانک‌ها در عرصه تولید کشور افزود: با توجه به فرامین مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر اهتمام جدی به موضوع تولید و اشتغال بانک‌ها باید حضور پررنگ‌تری در این زمینه داشته باشند.

 

زند تصریح‌کرد: بانک سپه در پرداخت تسهیلات سرمایه‌گذاری ثابت و سرمایه در گردش هیچ‌گونه مشکلی ندارد و کلیه طرح‌ها براساس نتایج کارشناسی مصوب در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت شده است.