حضور اثربخش پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در دومین نمایشگاه کشاورزی تهران

حضور اثربخش پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در دومین نمایشگاه کشاورزی تهران جمعی از کارشناسان پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با هدف معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی به کشاورزان در دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری تهران ۹۶ حضور پیدا کرده و به معرفی دستاوردهای این شرکت پرداختند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

حضور اثربخش پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در دومین نمایشگاه کشاورزی تهران

جمعی از کارشناسان پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با هدف معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی به کشاورزان در دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری تهران ۹۶ حضور پیدا کرده و به معرفی دستاوردهای این شرکت پرداختند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، کارشناس روابط‌عمومی این پالایشگاه با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب برای معرفی شرکت‌های توانمند، تولیدات شرکت‌ها، معرفی تخصص و توانمندی‌های بخش کشاورزی، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی، نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری، تجهیزات و تأسیسات گلخانه‌ای، مکانیزاسیون کشاورزی، شرکت‌های بازرگانی، خدمات فنی مهندسی و مشاور، مراکز علمی و دانشکده‌های کشاورزی ایجاد ارتباط و تعامل دو سویه میان تولیدکنندگان، صادرکنندگان، و تعاونی‌های بخش کشاورزی در حال برگزاری است.

هادی مهاجر اظهار داشت: این مجتمع گازی در کنار رسالت اصلی خود مبنی بر تأمین گاز مشترکین شمال و شمال شرق کشور، محصولات جانبی همچون گوگرد را تولید می‌نماید و در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوگرد در کشور به شمار می‌رود و روزانه بیش از دو هزار تن گوگرد در این مجتمع تولید می‌شود.

وی در زمینه تولید کود گوگرد بنتونیتی این پالایشگاه بیان کرد: کود گوگرد بنتونیتی در راستای ارتقاء کیفی خاک و تأمین عناصر مورد نیاز رشد گیاهان تأثیر به‌سزایی در راندمان محصولات کشاورزی دارد.

مهاجر تأکید کرد: کود گوگرد بنتونیتی تولیدی این شرکت، از کیفیت بسیار مطلوبی برای مصرف در بخش کشاورزی برخوردار بوده که با توجه به شکل فرآوری و فرایند نحوه تولید، متمایز از نمونه‌های فعلی موجود در بازار می‌باشد.

گفتنی است: علاقه‌مندان می‌توانند از ۵ لغایت ۸ اسفندماه جاری از غرفه این شرکت در سالن شماره۸ غرفه۵۶ نمایشگاه بین‌المللی تهران بازدید به عمل آورند.