ابلاغ دستورالعمل تشکیل مراکز داوری اصناف در استان‌ها به زودی

نایب رییس اول اتاق اصناف ایران خبر داد ابلاغ دستورالعمل تشکیل مراکز داوری اصناف در استان‌ها به زودی نایب رییس اول اتاق اصناف ایران اعلام‌کرد: دستورالعمل تشکیل مراکز داوری اصناف در استان‌ها تا هفته آینده از سوی اتاق اصناف ایران به اتاق‌های اصناف سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه […]

نایب رییس اول اتاق اصناف ایران خبر داد

ابلاغ دستورالعمل تشکیل مراکز داوری اصناف در استان‌ها به زودی

نایب رییس اول اتاق اصناف ایران اعلام‌کرد: دستورالعمل تشکیل مراکز داوری اصناف در استان‌ها تا هفته آینده از سوی اتاق اصناف ایران به اتاق‌های اصناف سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، جلال‌الدین‌محمدشکریه اظهارکرد: اتاق‌های اصناف سراسر کشور اسامی علاقه‌مندانی را که مایل به همکاری در این مراکز داوری هستند، برای آموزش به اتاق اصناف ایران اعلام کنند.

وی با تشریح چگونگی تشکیل مراکز داوری اصناف و تعیین یک کارگروه ۳ نفره از سوی هیأت رییسه اتاق اصناف ایران ادامه‌داد: حدود یک ماه پیش تفاهمنامه‌ای بین ‌معاون قوه قضاییه و رییس اتاق اصناف ایران به امضا رسید که براساس آن مراکز داوری اصناف در اتاق‌های اصناف سراسر کشور تشکیل شود.

شکریه اظهار‌کرد: سیاست قوه قضاییه برون‌سپاری برخی وظایف به بخش خصوصی و همچنین مکانیزه کردن فعالیت با استفاده از سیستم الکترونیکی است.

 

وی تصریح‌کرد: تشکیل مراکز داوری اصناف به نفع تمام اصناف در سراسر کشور و در جهت حل مشکلات آنان است.