سیاست ارتقای سود آوری در بانک مهر اقتصاد

سیاست ارتقای سود آوری در بانک مهر اقتصاد همزمان با سفر معاون پشتیبانی و مهندسی بانک به استان کرمان ساختمان در حال احداث ستاد و شعب ابوذر و آزادی مورد بازدید قرار گرفتند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، محمداکبری، معاون پشتیبانی و مهندسی بانک، در حاشیه این بازدید طی سخنانی […]

سیاست ارتقای سود آوری در بانک مهر اقتصاد

همزمان با سفر معاون پشتیبانی و مهندسی بانک به استان کرمان ساختمان در حال احداث ستاد و شعب ابوذر و آزادی مورد بازدید قرار گرفتند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، محمداکبری، معاون پشتیبانی و مهندسی بانک، در حاشیه این بازدید طی سخنانی با اشاره به سیاست ارتقای سودآوری، گفت: برای نیل به اهداف عالی بانک و تحقق سودآوری بیش‌تر علاوه بر خدمات بانکی باید در کاهش هزینه‌های جاری و هزینه عمرانی صرفه‌جویی به عمل آید.

وی گفت: اکثر شهرهای کشور بر روی گسل‌های زلزله قرار دارد لذا جا دارد با توجه به این تهدید، ضمن رعایت صرفه و صلاح بانک نسبت به ساخت اصولی و مقاوم ابنیه‌های بانک اقدام گردد.

اکبری با اشاره به بررسی‌های به عمل آمده در طراحی ساختمان‌های در حال احداث بانک ادامه داد: در طراحی ساختمان‌ها توجه به نیاز آینده بانک مورد تأکید قرار گرفته و سعی شده تا بناهای در دست ساخت ضمن زیبایی، نیاز آینده بانک را مرتفع کند.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک اضافه کرد: فروش املاک تملیکی و مازاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت است و در تلاش هستیم تا با فروش این املاک سهم به‌سزایی در سودآوری بانک ایفا کنیم.

وی با تشبیه املاک مازاد بانک به دارایی‌های سمی اظهار داشت: سال جاری برای فروش املاک تملیکی و مازاد بانک، سال خوبی نسبت به سنوات قبل بود؛ لیکن این تلاش تا فروش آخرین ملک مازاد، همچنان با قوت ادامه خواهد یافت.