لزوم نظارت بیش‌تر در نمایشگاه بهاره

لزوم نظارت بیش‌تر در نمایشگاه بهاره یک مدرس دانشگاه و صاحبنظر در حوزه اقتصاد بر ضرورت اعمال نظارت بیش‌تر در سطح نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (بهاره) کشور تأکید کرد. به گزارش تجارت‌نیوز، پرویزدرگی گفت: عرضه تمامی مایحتاج یک فصل یا مقطع زمانی خاص مانند شب عید در یک محل (نمایشگاه) باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه‌های […]

لزوم نظارت بیش‌تر در نمایشگاه بهاره

یک مدرس دانشگاه و صاحبنظر در حوزه اقتصاد بر ضرورت اعمال نظارت بیش‌تر در سطح نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (بهاره) کشور تأکید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پرویزدرگی گفت: عرضه تمامی مایحتاج یک فصل یا مقطع زمانی خاص مانند شب عید در یک محل (نمایشگاه) باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه‌های رفت‌و‌آمد، خرید آسان و کمک به کاهش ترافیک در سطح شهر می‌شود.

وی افزود: جدا از این قیمت اقلام مورد عرضه در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیز مناسب است.

این کارشناس حوزه بازاریابی‌ و کسب‌و‌کار عرضه اجناس بی‌کیفیت و ته انباری در نمایشگاه‌های بهاره را از جمله کاستی‌‌ها در حوزه مورد بحث بر شمرد و گفت: نمایشگاه‌ها در مجموع فضای مناسبی برای خرید مردم هستند، منتها می‌طلبد اعمال نظارت‌‌ها در این حوزه بیش‌تر باشد.

وی در ادامه با بیان این‌که نمایشگاه‌ها بخشی از نظام صنفی کشور هستند، افزود: شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در دنیا از شیوه‌های مختلف فروش بهره می‌برند که یکی از این روش‌ها فروش نمایشگاهی است.

درگی اظهارکرد: نمایشگاه‌ها در تمامی کشورهای جهان به عنوان یک راهکار بسیار مؤثر در کنار سایر روش‌های فروش حضور قدرتمند و جدی دارند.

وی همچنین جامعیت‌نگری را از جمله بزرگ‌‌ترین دستاوردهای حوزه بازاریابی و فروش دانست و یادآور‌شد: نمایشگاه نیز بخشی از این پازل در سطح ممالک جهان محسوب می‌شود.