نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه برگزار نمی‌شود

رییس اتاق اصناف کرمانشاه نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه برگزار نمی‌شود رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: امسال نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه برگزار نخواهد شد. رضا‌سلیم‌ساسانی در گفت‌و‌گو با مهر اظهارکرد: بازرسی مستمر از صنوف و بازار در دستور کار اتاق اصناف قرار دارد و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده […]

رییس اتاق اصناف کرمانشاه

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه برگزار نمی‌شود

رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: امسال نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

رضا‌سلیم‌ساسانی در گفت‌و‌گو با مهر اظهارکرد: بازرسی مستمر از صنوف و بازار در دستور کار اتاق اصناف قرار دارد و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار، مشکلی در بحث تأمین اقلام ضروری نداریم.

وی با بیان این‌که هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت در بازار رصد و برخورد می‌شود، افزود: انتظار می‌رود؛ وضعیت بازار به نحوی تنظیم شود که شاهد رقابت عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب باشیم.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه بیان‌کرد: با توجه به تصمیم کمیسیون تنظیم بازار، امسال نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به این‌که بازرسی‌‌ها در این ایام تشدید می‌شود، گفت: عرضه کالای مرغوب در زمان مناسب مهم‌ترین هدف‌گذاری است و لذا بازاریان با توجه به تشکیل نشدن نمایشگاه بهاره، قول‌های خوبی برای کنترل و عرضه کالای با کیفیت داده‌اند.

سلیم‌ساسانی با اشاره به تشکیل جلسات مستمر با دستگاه‌های ذی‌ربط همچون سازمان صنعت، معدن، تعزیرات گفت: امسال با حساسیت بیش‌تری در بحث کنترل، نظارت و عرضه اقلام ضروری اقدام می‌کنیم.

وی نظارت و کنترل بر اصناف بازار را از وظایف اتاق اصناف دانست و افزود: این رسالت مهم در تعامل با سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه ابراز امیدواری‌کرد: امسال شاهد بازاری مطمئن و مناسب باشیم و از هیچ کوششی برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم دریغ نخواهد شد.