ریاست جمهوری یک برنامه سرگرم کننده تلویزیونی نیست!

    رییس‌جمهوری آمریکا هشدار داد، رقابت ریاست جمهوری ۲۰۱۶ یک برنامه سرگرم کننده تلویزیونی نیست و خواستار بررسی دقیق سوابق دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان شد.به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، این درخواست برای بررسی دقیق سوابق دونالد ترامپ از سوی باراک اوباما، رییس‌جمهوری آمریکا درحالی مطرح شده که این میلیاردر […]

    رییس‌جمهوری آمریکا هشدار داد، رقابت ریاست جمهوری ۲۰۱۶ یک برنامه سرگرم کننده تلویزیونی نیست و خواستار بررسی دقیق سوابق دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان شد.به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، این درخواست برای بررسی دقیق سوابق دونالد ترامپ از سوی باراک اوباما، رییس‌جمهوری آمریکا درحالی مطرح شده که این میلیاردر آمریکایی به دنبال صف آرایی جمهوری خواهان جداافتاده برای حمایت از خودش است.

اوباما در پاسخ به سؤالاتی درباره نامزدی ترامپ و ایجاد اختلاف در میان جمهوری خواهان گفت: ما در برهه‌ای سخت و دشوار هستیم. این یک شغل جدی است. این یک برنامه سرگرمی نیست. سوابق هر کدام از کاندیدا‌ها و نامزدهای انتخاباتی باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: ترامپ دارای سوابق دیرینه و طولانی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. به نظرم بررسی این‌که او در گذشته چه‌ها گفته بسیار مهم است.

ابراز نگرانی بابت نامزدی ترامپ یک روز پس از آن مطرح شد که پل‌رایان، رییس مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت از ترامپ امتناع کرد و گفت: ترامپ باید برای پیروزی کارهای زیادی انجام دهد.

تعداد زیادی از رهبران ارشد در حزب جمهوریخواه چون جورج بوش پدر و جورج بوش پسر از حمایت قاطع از ترامپ امتناع کرده‌اند.