فروش فوق‌العاده و حراج‌‌ها تا ۲۰فروردین ادامه دارد

رییس اتاق اصناف ایران ‌ فروش فوق‌العاده و حراج‌‌ها تا ۲۰فروردین ادامه دارد رییس اتاق اصناف ایران گفت: فقط به کالا‌هایی اجازه عرضه در نمایشگاه‌های بهاره داده می‌شود که تولید داخل بوده و حداقل ۱۵ تا ۲۰درصد زیر قیمت بازار تحویل مشتریان شود. علی‌فاضلی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با بیان این‌که تمهیدات […]

رییس اتاق اصناف ایران ‌

فروش فوق‌العاده و حراج‌‌ها تا ۲۰فروردین ادامه دارد

رییس اتاق اصناف ایران گفت: فقط به کالا‌هایی اجازه عرضه در نمایشگاه‌های بهاره داده می‌شود که تولید داخل بوده و حداقل ۱۵ تا ۲۰درصد زیر قیمت بازار تحویل مشتریان شود.

علی‌فاضلی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با بیان این‌که تمهیدات لازم برای مدیریت و کنترل بازار شب عید اندیشیده شده است، اظهارکرد: مدت زمان برگزاری نمایشگاه‌های بهاره ۱۰روز است که در تهران از ۹اسفند آغاز شده و تا ۱۸اسفند ادامه دارد اما فروش فوق‌العاده و حراج‌‌ها تا ۲۰فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که نمایشگاه‌های بهاره در ۵نقطه از شهر تهران برپا شده است، گفت‌: نمایشگاه‌های بهاره در شهرهای بزرگ‌، کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌ها برپا شده به‌طوری‌که ۷۰نمایشگاه بهاره در سطح کشور و نیز فروش فوق‌العاده در ۱۷استان درحال برگزاری است، ضمن این‌که قیمت بسیاری از کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها نسبت به بهمن با کاهش همراه بوده است.

فاضلی افزود: البته ما از نظر زیرساخت نمایشگاهی به ویژه در تهران با مشکلاتی مواجه هستیم و فضاهای در نظر گرفته شده تناسبی با تقاضا و استقبال مردم از این نمایشگاه‌ها ندارد و از این‌رو ما شرمنده مردم هستیم.