وجود ۲۰۰ شبکه ضدانقلاب

وجود ۲۰۰ شبکه ضدانقلاب رییس صداوسیما موهبت های طبیعی و جاذبه های اقلیمی استان گیلان را به مراتب بیشتر از اروپا دانست و متذکر شد: صداوسیمای مرگز گیلان تقویت گردشگری را به عنوان ماموریت دنبال کند. به گزارش ایلنا، عبدالعلی علی‌عسکری در آیین رونمایی از پروژه های فنی صداوسیمای مرکز گیلان، با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ […]

وجود ۲۰۰ شبکه ضدانقلاب

رییس صداوسیما موهبتهای طبیعی و جاذبههای اقلیمی استان گیلان را به مراتب بیشتر از اروپا دانست و متذکر شد: صداوسیمای مرگز گیلان تقویت گردشگری را به عنوان ماموریت دنبال کند.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی علی‌عسکری در آیین رونمایی از پروژههای فنی صداوسیمای مرکز گیلان، با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ شبکه معاند، اظهار کرد: دشمن به دنبال حمایت از رسانههای مهاجم، اختلالگر و ضدانقلاب است تا از طریق جنگ نرم بر ما مسلط شود.

وی جذب افکار عمومی علیه نظام را یکی از برنامههای دشمن دانست و افزود: امروز دشمن به وسیله شبیخون فرهنگی افکار جوانان ما را تخریب میکند، اما رسانه ملی در مقابل همه تهدیدات و تهاجمات فرهنگی و رسانهای ایستاده است.

علی‌عسکری، با بیان اینکه تعامل بین مردم و مسؤولان از طریق رسانه ملی صورت میگیرد، گفت: رسانه ملی مدافع ملت و در خدمت منافع مردم است و به انعکاس دردها و مشکلات جامعه میپردازد تا مدیران نسبت به رفع آنان اقدام کنند.

رییس صداوسیما، با بیان اینکه فرهنگسازی حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی از طریق صدا و سیما زودتر محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: استان گیلان در حوزه پسماند، محیط زیست و تالاب با مشکلات متعددی رو به روست و لذا صداوسیمای مرکز گیلان میتواند در این بخش راهگشا باشد.

وی موهبتهای طبیعی و جاذبههای اقلیمی استان گیلان را به مراتب بیشتر از اروپا دانست و متذکر شد: صداوسیمای مرگز گیلان تقویت گردشگری را به عنوان ماموریت دنبال کند، زیرا مقوله گردشگری میتواند موجب اشتغال‌زایی و بهبود شرایط اقتصادی شود.

علی‌عسکری، با اشاره به موقعیت استراتژیک گیلان در همسایگی کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپای شرقی، گفت: روسیه سالانه ۴۰ میلیارد دلار غذا وارد میکند و لذا رسانه ملی آمادگی دارد در افزایش سهم گیلان در این بازار همکاری لازم را داشته باشد.