یکی از دغدغه‌های رهبری وضعیت درونی سپاه است

سردارمحمدعلی‌جعفری یکی از دغدغه‌های رهبری وضعیت درونی سپاه است فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وضعیت درونی سپاه یکی از دغدغه‌های رهبری است و این وضعیت نیازمند عمق‌بخشی بیش‌تر معنویت و افزایش روحیه جهادی است. به گزارش ایلنا، سردارمحمدعلی‌جعفری طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که بی‌شک یکی […]

سردارمحمدعلی‌جعفری

یکی از دغدغه‌های رهبری وضعیت درونی سپاه است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وضعیت درونی سپاه یکی از دغدغه‌های رهبری است و این وضعیت نیازمند عمق‌بخشی بیش‌تر معنویت و افزایش روحیه جهادی است.

به گزارش ایلنا، سردارمحمدعلی‌جعفری طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که بی‌شک یکی از عوامل سلامت و اقتدار سپاه و وضعیت خوب و به سمت بالای آن به دلیل عملکرد دو نهاد حفاظت و نمایندگی ولی فقیه است، گفت: اعتقاد حوزه فرماندهی به نقش‌آفرینی این دو نهاد در کنار فرماندهی، برای رشد و کیفیت بخشی مستمر به وضعیت سپاه است و شخصاً در دوره آقای سعیدی بار‌ها به رهبری عرض کردم که کمال هماهنگی را با آقای سعیدی داریم و از نظر دیدگاه سیاسی مدیریتی، فرهنگی و سازمانی هم عقیده هستیم.

وی یکی از عوامل موفقیت سال‌های گذشته در سپاه را وجود هماهنگی میان فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه دانست و گفت: حجت‌الاسلام‌حاج‌صادقی، گزینه مطلوب برای مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه است و امیدواریم با این تحول مدیریتی که سرآغاز برنامه‌های جدید است، بتوانیم برنامه‌های گذشته را با قدرت و عمق‌بخشی بیش‌تر ادامه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان با بیان این‌که وضعیت درونی سپاه یکی از دغدغه‌های رهبری است، اظهارکرد: این وضعیت نیازمند عمق‌بخشی بیش‌تر معنویت و افزایش روحیه جهادی است؛ چرا که قدرت و صلابت سپاه در عرصه‌های مختلف نیز مدیون همین روحیه معنوی در کنار وجود تجهیزات بوده است.