ضرورت نوینسازی اتحادیهها و اتاقهای اصناف با مباحث روز تجارت دبیر اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه به بازارهای فعلی جدیدی که در دادوستد ایجاد شده مثل بازارها و فروشهای اینترنتی به نظر میرسد که هم افراد صنفی و هم اتحادیهها بایستی خود را برای رویارویی مثبت با پدیدهای که در حال جهانی شدن است، […]
ضرورت نوینسازی اتحادیهها و اتاقهای اصناف با مباحث روز تجارت
دبیر اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه به بازارهای فعلی جدیدی که در دادوستد ایجاد شده مثل بازارها و فروشهای اینترنتی به نظر میرسد که هم افراد صنفی و هم اتحادیهها بایستی خود را برای رویارویی مثبت با پدیدهای که در حال جهانی شدن است، تجهیز کنند.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی اتاق اصناف مشهد عبدا…افشاریصالح اظهار کرد: در آمارهای ارایه شده آمده است که در آمریکا تا چند سال آینده از هر ۴ مال تنها یک مال قادر خواهد بود به فعالیت خود ادامه دهد و بقیه مالها خود بهخود جمعآوری خواهند شد.
وی بیان کرد: بنابراین ضرورت دارد که اتحادیهها از نظر علمی به روزآوری شوند تا بتوانند با همراهی مثبت با این پدیده چه در بخش خدمات فنی و چه در بخش ارایه کالا راحتتر و سریعتر خدمات را به مشتریان و متقاضیان ارایه نمایند.
افشاری ضمن اشاره به این نکته که باید توجه داشت بازارهای داخلی ظرفیتی دارند که تولید داخلی یقیناً افزون برآن میزان خواهد بود، در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر میرسد که اتاقهای اصناف میبایستی با توجه به بحث مطلب فوق بازارهای هدف را علاوه بر بازار داخلی به بازارهای خارجی هم انتقال دهند.
دبیر اتاق اصناف مشهد گفت: ما در بحث اشتغال و افزایش ثروت داخلی ناچار هستیم که به بازارهای خارجی رو بیاوریم، که در این زمینه بهترین موقعیت و بهترین خدمات تسهیل در امر تجارت خواهد بود که اتحادیههای صنفی و اعضای آنها بتوانند در بازارهای هدف نسبت به معرفی و فروش کالاهایشان اقدام کنند.
افشاری اظهار کرد: در همین راستا اتاق اصناف تصمیم به تشکیل یک شرکت بزرگ هلدینگ کرده که بتواند با سرمایهگذاری مکفی نسبت به انتقال کالاها از تولیدکنندگان خرد چه در بازار داخل و چه در بازار خارج حمایت نموده و بازارهای مورد نظر را از کالای باکیفیت ایرانی انباشته کند.
وی افزود: اتاق اصناف مشهد تاکنون در حد توان با رهنمودهای رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیدگاههای هیأت رییسه اتاق اصناف به این مهم پرداخته و امیدواریم تا در سال آینده بتوانیم با شناخت بازارهای هدف نسبت به عملیاتی نمودن این مهم و ارسال کالا و افزایش صادرات قدمهای اولیه خوبی را برداریم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.