اعتماد مجدد به ۳ وزیر کابینه ثمره تعامل مجلس و دولت است

رییس دفتر رییس‌جمهوری  اعتماد مجدد به ۳ وزیر کابینه ثمره تعامل مجلس و دولت است رییس دفتر رییس‌جمهور در پایان جلسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و در جمع خبرنگاران گفت: از مدیریت خوب رییس و هیأت رییسه محترم مجلس و نیز مشارکت فعال نمایندگان موافق و مخالف قدردانی می‌کنم. به گزارش ایسنا، […]

رییس دفتر رییس‌جمهوری

 اعتماد مجدد به ۳ وزیر کابینه ثمره تعامل مجلس و دولت است

رییس دفتر رییس‌جمهور در پایان جلسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و در جمع خبرنگاران گفت: از مدیریت خوب رییس و هیأت رییسه محترم مجلس و نیز مشارکت فعال نمایندگان موافق و مخالف قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، محمودواعظی در پاسخ به سؤالی و در زمینه رأی اعتماد مجدد خانه‌ملت به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و نیز جهاد کشاورزی که طی دیروز و امروز طرح استیضاح آنها در مجلس شورای اسلامی بررسی شده، افزود: اگرچه دولت از عملکرد وزرا و اعضای کابینه به‌طور قاطع دفاع کرده و ممکن است در مورد موضوع و شرایط زمانی استیضاح نیز ملاحظاتی داشته باشد، اما سؤال و استیضاح را حق قانونی نمایندگان محترم و همچنین فرصتی برای شفافیت و تشریح برنامه‌ها و خدمات دولت به افکار عمومی ارزیابی می‌کند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: دولت از نقد دلسوزانه و سازنده نمایندگان محترم استیضاح‌کننده استفاده و از نمایندگان محترمی نیز که با مشارکت خود از خدمات و برنامه‌های وزرا دفاع کردند، تشکر می‌کند.

واعظی ابراز امیدواری کرد که رأی اعتماد مجدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ۳ وزیر کابینه، آغاز دور جدیدی از تعامل بیش‌تر مجلس و دولت برای خدمت هر چه بیش‌تر به مردم عزیزمان باشد.

رییس دفتر رییس‌جمهور تأکید کرد: یقیناً دولت با انسجام بیش‌تر و آقایان دکتر ربیعی، دکتر آخوندی و مهندس حجتی نیز با استحکام و اشتیاق افزون‌تر در مسیر انجام وظایف قانونی، خدمت به جامعه و پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.