پرسپولیس چگونه به امتیاز ۱۰۰ در سال۹۶ رسید؟

پرسپولیس چگونه به امتیاز ۱۰۰ در سال۹۶ رسید؟  پرسپولیس با یک پیروزی آسیایی پایانی خوش در سال ۹۶ برای خودش رقم زد. به گزارش سایت نود، پرسپولیس در سال۹۶ یکی از بهترین سال‌های خود را تجربه کرد. این تیم در لیگ شانزدهم قهرمان شد. در لیگ هفدهم با کسب نتایج بسیار خوب در آستانه زودهنگام‌‌‌‌‌ترین […]

پرسپولیس چگونه به امتیاز ۱۰۰ در سال۹۶ رسید؟

 پرسپولیس با یک پیروزی آسیایی پایانی خوش در سال ۹۶ برای خودش رقم زد.

به گزارش سایت نود، پرسپولیس در سال۹۶ یکی از بهترین سال‌های خود را تجربه کرد. این تیم در لیگ شانزدهم قهرمان شد. در لیگ هفدهم با کسب نتایج بسیار خوب در آستانه زودهنگام‌‌‌‌‌ترین قهرمانی تاریخ قرار دارد.

در نیمه اول سال موفق شد در لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۱۷ خود را تا نیمه نهایی بالا بکشد. هم اکنون هم در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ شانس زیادی برای صعود دارد.

تنها نمره غیرقابل قبول پرسپولیس جام حذفی بود. این تیم البته بدون باخت از مسابقات کنار رفت، با این حال شکست مقابل صنعت نفت در ضربات پنالتی موجب شد تا به نیمه نهایی نرسد.

پرسپولیس در مجموع در سال۹۶، در ۴۸ بازی به میدان رفت و ۱۰۰ امتیاز گرفت.

برد در بازی با الوصل پرسپولیس را ۱۰۰ تایی کرد. ۲٫۰۸ امتیاز در هر بازی میانگین بسیار خوبی است که پرسپولیس از خود به جا گذاشته است.۶۷ امتیاز از این ۱۰۰ امتیاز در بازیهای لیگ به دست آمده است.

شاگردان برانکو در سال ۹۶ به‌طور میانگین در هر بازی ۱٫۶۵ گل زد و ۰٫۶۵ گل خورد. آمار گل زده و گل خورده پرسپولیس هم مطلوب بوده است.

بهترین برد پرسپولیس برد چهار-صفر مقابل پدیده و ذوب آهن بوده است و باخت چهار-صفر به الهلال هم سنگین‌تربن باخت این تیم در سال ۹۶ به شمار می‌رود.

پرسپولیس بردهای شیرین در سال ۹۶ کم نداشت و تنها ۳ روز تلخ را تجربه کرد، باخت به الهلال و السد در آسیا و شکست در دربی برگشت.

در آن سو، پیروزی مقابل الوحده امارات و صعود از گروه، حذف کردن لخویا و الاهلی، برد در دربی رفت، پیروزی‌های پرتعداد در لیگ، نقاط درخشان پرسپولیس و برانکو در سال ۹۶ محسوب می‌شود.