مسایل مالی برای «شفر» در اولویت نیست

مسایل مالی برای «شفر» در اولویت نیست عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید مسایل مالی برای وینفرد شفر سرمربی این تیم در اولویت نیست و هواداران برای تمدید قرارداد این سرمربی نگران نباشند. حسن زمانی در گفت‌و‌گو با مهر، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل العین امارات در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا، گفت: فکر […]

مسایل مالی برای «شفر» در اولویت نیست

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید مسایل مالی برای وینفرد شفر سرمربی این تیم در اولویت نیست و هواداران برای تمدید قرارداد این سرمربی نگران نباشند.

حسن زمانی در گفت‌و‌گو با مهر، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل العین امارات در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا، گفت: فکر می‌کنم خستگی بیش از حد بازیکنان در کیفیت کار تیم استقلال تأثیر گذاشت. البته اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد، اختلاف نتیجه به بیش از دو گل می‌رسید اما بدشانس بودیم.

عضو هیأت مدیره استقلال ادامه داد: نباید فراموش کنیم العین هم تیم بسیار خوبی است. قیمت ۳ بازیکن آنها معادل کل هزینه باشگاه استقلال است. به هر حال امیدوارم استقلال در بازی بعدی، صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

«زوران مامیچ سرمربی تیم العین در پایان بازی مدعی شد یکی از دوستانش از ایران اطلاعات استقلال را به وی داده بود. گفته می‌شود این فرد، مک درموت مربی سابق بدنساز استقلال است.» زمانی در خصوص این موضوع گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام ولی چون قطعی نیست، نمی‌توان اظهارنظری کرد. باید ببینیم این خبر تا چه حد صحت دارد.

وی درباره صحبت‌های وینفرد شفر مبنی بر این‌که استقلال به خاطر بدنسازی پیش از فصل دچار مشکل شده است، تصریح کرد: پیش از شروع فصل، یکسری ایرادات و انتقادات وجود داشت، ولی با گذشت ۲۵ هفته از لیگ برتر و چند مسابقه در آسیا، نمی‌توان گفت چنین موضوعی بوده است.

عضو هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا تمدید قرارداد وینفردشفر به سال ۹۷ کشیده می‌شود، گفت: قرار است قبل از سال جلسه‌ای داشته باشیم. هیأت مدیره به مدیرعامل باشگاه اختیار تام داده است تا در این راستا اقدام کند. هواداران نگران نباشند. شفر انسان بزرگی است و مسایل مالی برای او در درجه دوم است.

زمانی درباره گلایه‌های وینفردشفر و مشکلاتی نظیر نداشتن اینترنت یادآور شد: تمام ابزار موردنیاز وینفردشفر باید تأمین شود. ما نمی‌خواهیم سرمربی تیم در محدودیت باشد و کار کند. مطمئناً درخواست‌های مدنظر شفر را برای او فراهم می‌کنیم. درباره اینترنت هم باید بگویم که این مشکل خیلی بد است. ما در کشوری هستیم که دسترسی به اینترنت محدود نیست. اولویت ما حل مشکلات شفر است.