کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرفکننده توسط بانک سینا بانک سینا در ارزیابی استانداری تهران که با موضوع حمایت از حقوق مصرفکننده صورت گرفت، موفق به کسب رتبه «سطح یک» شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک سینا، در ارزیابی میدانی و جلساتی که سال گذشته از سوی شورای ارزیابی استانداری […]
کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرفکننده توسط بانک سینا
بانک سینا در ارزیابی استانداری تهران که با موضوع حمایت از حقوق مصرفکننده صورت گرفت، موفق به کسب رتبه «سطح یک» شد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک سینا، در ارزیابی میدانی و جلساتی که سال گذشته از سوی شورای ارزیابی استانداری صورت گرفت، بانک سینا براساس مستندات جدول شاخصهای ارزیابی استانداری، موفق به کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرفکنندگان شد.
بانک سینا با کسب امتیازات شاخصهای مندرج در جدول ارزیابی شامل «اطلاعرسانی به مراجعهکنندگان یا مشتریان»، «ارایه خدمات به مراجعهکنندگان یا مشتریان»، «نظرسنجی از مراجعهکنندگان یا مشتریان»، «رسیدگی به شکایات مراجعهکنندگان یا مشتریان» و «آموزش، فرهنگسازی و برنامهریزی در راستای تکریم ارباب رجوع سازمان» موفق به کسب این موفقیت شد.
گفتنی است این بانک پیشتر نیز نشان رضایتمندی مشتری را از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریافت کرده بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.