ساعت کار جدید شعب بانک سامان اعلام شد

  ساعت کار جدید شعب بانک سامان اعلام شد ساعت خدمات‌رسانی شعب بانک سامان در ۶‌ماهه نخست سال ۱۳۹۷ اعلام شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، بنابر اعلام بانک سامان، مدیریت بانکداری خرد بانک سامان اعلام کرد: شعب بانک سامان در استان‌های تهران و البرز در ۶ماه آینده، در روزهای شنبه […]

 

ساعت کار جدید شعب بانک سامان اعلام شد

ساعت خدمات‌رسانی شعب بانک سامان در ۶‌ماهه نخست سال ۱۳۹۷ اعلام شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، بنابر اعلام بانک سامان، مدیریت بانکداری خرد بانک سامان اعلام کرد: شعب بانک سامان در استان‌های تهران و البرز در ۶ماه آینده، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۷:۴۵ تا ۱۵:۴۵ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۲:۴۵ آماده ارایه خدمات بانکی خواهند بود. شعبه هایپراستار تهران نیز به‌صورت ویژه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ و پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ در خدمت مشتریان خواهد بود.

 شعب بانک در استان‌های اصفهان، فارس، قم، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، خراسان‌رضوی، اردبیل و شهر اهواز در ۶ماه آینده، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارایه خدمات بانکی خواهند بود. شعبه سیتی سنتر اصفهان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ و پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴در خدمت مشتریان خواهد بود.

شعب سایر شهرستان‌ها نیز در بهار و تابستان ۱۳۹۷، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۱۵ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۱۵ ارایه خدمت خواهند کرد.

شعب بانک سامان در مناطق آزاد کیش و قشم براساس اعلام سازمان مناطق آزاد در نیمه نخست سال در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ ارایه خدمت می‌کنند. این شعب روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ فعال است.

شعبه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و واحد CIP نیز همانند دیگر روزهای سال، به‌صورت بیست‌وچهار ساعته در خدمت هموطنان است.

 مرکز سامان ارتباط با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخگویی و ارایه خدمات به مشتریان است.