اصلاح مالیات بر ارزش افزوده پیش شرط حمایت از کالای ایرانی است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان اصلاح مالیات بر ارزش افزوده پیش شرط حمایت از کالای ایرانی است رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: فریز شدن معوقات بانکی، اصلاح شیوه اخذ مالیات بر ارزش افزوده و تغییر نگرش سازمان‌های امور مالیاتی و تأمین اجتماعی از الزامات حمایت از کالای ایرانی و خاموش نشدن چراغ واحدهای تولیدی است. به […]

رییس اتاق بازرگانی اصفهان

اصلاح مالیات بر ارزش افزوده پیش شرط حمایت از کالای ایرانی است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: فریز شدن معوقات بانکی، اصلاح شیوه اخذ مالیات بر ارزش افزوده و تغییر نگرش سازمان‌های امور مالیاتی و تأمین اجتماعی از الزامات حمایت از کالای ایرانی و خاموش نشدن چراغ واحدهای تولیدی است.

به گزارش ایمنا، سید‌عبدالوهاب سهل‌آبادی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به نام‌گذاری سال ١٣٩٧ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهارکرد: در جنگ اقتصادی امروز تولید‌کنندگان نقش مهمی را برعهده دارند و امیدوارم مردم و مسؤولان دست در دست هم دهند تا در این جنگ نیز به پیروزی دست یابیم.

وی تأکید‌کرد: شرایط سال گذشته به نحوی بود که برنامه‌ها و اهداف اقتصاد مقاومتی به صورت کامل محقق نشد و اگر می‌خواهیم استفاده از کالای ایرانی در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود بایستی کیفیت این کالا‌‌ها افزایش یابد و به کالاهای خارجی نزدیک شود.

سهل‌آبادی نقش شبکه توزیع، صدا و سیما، ائمه جمعه و جماعات، هنرمندان و قهرمانان ورزشی را در این فرایند مهم توصیف کرد و افزود: جهادگران عرصه کار و تولید به حمایت و پشتیبانی مناسب نیاز دارند و انتظار ما از دولت این است که با واردات کالاهای غیرضروری و کالاهای مشابه داخلی به شدت مقابله کند. مگر می‌شود شعار حمایت از کالای ایرانی داد و شاهد واردات فرش دستباف بود؟

رییس اتاق بازرگانی اصفهان صنایع لوازم خانگی، موادغذایی، نساجی، پتروشیمی و فولاد را از مزایای تولیدی کشور برشمرد و گفت: امیدوارم در سال جدید نگاه قوای سه‌گانه به مقوله اقتصاد و تولید تغییر کند و این تغییر به بهبود معیشت مردم منجر شود.