مجلس حقوق‌های نجومی را بررسی می‌کند

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از بررسی و تحقیق در ارتباط با دریافت حقوق چند ۱۰ میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی در مجلس خبر داد. به گزارش خانه ملت، احمد توکلی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر دریافت حقوق چند ۱۰ میلیون تومانی توسط برخی […]

 

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از بررسی و تحقیق در ارتباط با دریافت حقوق چند ۱۰ میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی در مجلس خبر داد.

به گزارش خانه ملت، احمد توکلی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر دریافت حقوق چند ۱۰ میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی گفت: در فیش حقوقی منتشر شده، قید شده که از مبلغ حدود ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق ناخالص، مبلغ ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بدهی قبلی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: مشخص نیست این حقوق مربوط به یک ماه یا یک سال است و نمی‌توان این رقم بزرگ حقوقی را به یک شخص محدود کرد.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که موضوع دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی در مجلس بررسی می‌شود، افزود: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نمایندگان در این رابطه تحقیق و مکاتبه می‌کنند و اقدامات لازم جهت بررسی انجام خواهد شد، اما نباید انتظار داشت که بررسی‌ها فوری جواب دهد.