ادای احترام کارکنان نیروگاه نکا به ‌مقام شامخ شهدا

ادای احترام کارکنان نیروگاه نکا به ‌مقام شامخ شهدا  به‌مناسبت آغاز سال جدید، آیین ادای احترام به ‌مقام شامخ شهدا، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در جوار یادمان شهدای نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.  به گزارش مناقصه‌مزایده، در این مراسم معنوی که در فضایی آکنده از شمیم عطر شهدا و با حضور مدیران […]

ادای احترام کارکنان نیروگاه نکا به ‌مقام شامخ شهدا

 به‌مناسبت آغاز سال جدید، آیین ادای احترام به ‌مقام شامخ شهدا، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در جوار یادمان شهدای نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده، در این مراسم معنوی که در فضایی آکنده از شمیم عطر شهدا و با حضور مدیران و جمع کثیری از کارکنان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلیمن‌حسینعلی‌عموزادی امام جماعت نیروگاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و کلیه شهدای راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و حرم اهلبیت عصمت و طهارت(ع)، از ایثارگری‌‌‌‌ها و رشادت‌های شهدای عزیز در راه کسب عزت، اقتدار و امنیت کشور تجلیل کرد.

 در پایان حاضران با اهدای دسته گل، ذکر صلوات و نثار فاتحه به ارواح امام راحل(ره) و کلیه شهدا، به‌ویژه ۳۳ شهید سرافراز نیروگاه با آرمان‌های بلند آنان تجدید عهد و میثاق و با مقام عظمای ولایت و رهبری اعلام وفاداری کردند.

 خاطرنشان می‌شود در ۳ مرحله بمباران نیروگاه شهیدسلیمی نکا توسط دشمن بعثی عراق ۲۵ نفر از کارکنان به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.