الزام تأمین کالا‌ها و تجهیزات دانشگاه آزاد از کالای ایرانی

از سوی رییس دانشگاه به کمیسیون معاملات ابلاغ شد الزام تأمین کالا‌ها و تجهیزات دانشگاه آزاد از کالای ایرانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، تأمین کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز این دانشگاه از کالاهای ایرانی را به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در ابلاغیه […]

از سوی رییس دانشگاه به کمیسیون معاملات ابلاغ شد

الزام تأمین کالا‌ها و تجهیزات دانشگاه آزاد از کالای ایرانی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، تأمین کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز این دانشگاه از کالاهای ایرانی را به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در ابلاغیه فرهادرهبر، رییس دانشگاه آزاد به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه، تأکید شده است که اهتمام به خرید کالای ایرانی از سوی کمیسیون معاملات واحدها، استان‌ها، واحدهای جامع مستقل و سازمان سما به عنوان یک الزام در نظر گرفته شود.

در این ابلاغیه رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعیین شعار سال ۹۷ از سوی مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی»، آورده است: «به درستی که «حمایت از کالای ایرانی» به عنوان حلقه‌ای از زنجیره سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، نیاز مبرم کشور بوده و انتظار می‌رود خانواده دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به تحقق این مهم پیشتاز بوده و گام‌های عملیاتی، مشخص و مؤثر در این زمینه‌ بردارند.

شایسته است در سریع‌‌ترین زمان ممکن، طراحی ویژه‌ای در سامانه هوشمند تدارکات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارزیابی وضعیت تأمین کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز دانشگاه از میان نشان‌های ایرانی صورت گیرد.

همچنین در زمینه خرید کالاهایی که نشان‌های تجاری ایرانی آنها دارای کیفیت همسان یا نزدیک به نمونه‌های خارجی است، تصریح شده است که از نوع ایرانی‌ این کالا‌ها خریداری شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مأموریت داد که ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، با بهره‌گیری از سوابق کمیسیون معاملات واحدها، استان‌ها، واحدهای جامع مستقل و سازمان سما و همفکری لازم، نسبت به استخراج کالا‌ها و تجهیزات پرمصرف و تهیه فهرستی از نشان‌های تجاری با کیفیت موجود داخل برای تهیه آن کالا‌ها اقدام کنند؛ و در طول زمان، نسبت به تکمیل این فهرست اقدام مقتضی صورت گیرد.