فعالیت بیش از ۳۵ هزار عضو در سازمان نظام مهندسی معدن کشور

  رییس نظام مهندسی معدن کشور گفت: یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی معدن کشور بهره‌برداری از معادن و کارای اکتشافی با کیفیت و کارای هر چی بهتر است. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نادعلی اسماعیلی دهج در مراسم افتتاحیه سازمان نظام مهندسی معدن استان افزود: سازمان نظام مهندسی معدن به عنوان یک تشکیلات خصوصی دارای […]

 

رییس نظام مهندسی معدن کشور گفت: یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی معدن کشور بهره‌برداری از معادن و کارای اکتشافی با کیفیت و کارای هر چی بهتر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نادعلی اسماعیلی دهج در مراسم افتتاحیه سازمان نظام مهندسی معدن استان افزود: سازمان نظام مهندسی معدن به عنوان یک تشکیلات خصوصی دارای قانون از سال ۱۳۸۲ شروع به‌کار و فعالیت نموده است.

وی افزود: اهداف کلی سازمان نظام مهندسی کشور افزایش بهره‌وری فعالیت‌های معدنی و مواد معدنی است و از آن‌جایی که مواد معدنی مواد تجدید ناپذیر هستند باید کلیه فعالیت‌های معدنی بر اصول فنی و مهندسی انجام شود.

وی ادامه داد: باید در وضعیت علمی مهندسین معدن، زمین‌شناسان و کسانی که با این سازمان در ارتباط هستند ارتقای علمی بیش‌تری به وجود آورد تا فعالیت‌های علمی این سازمان ارتقای بیش‌تری پیدا کند.

رییس نظام مهندسی معدن کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از۳۵ هزار عضو در این سازمان داریم که متشکل از مهندسین معدن، زمین‌شناس و نقشه‌بردار هستند که از این تعداد بالای ۹ هزار نفر با درجه‌های ارشد در رشته‌های معدن، اکتشاف و نقشه‌بردار و متالوژی ساختمان تأیید صلاحیت شدند.