پس گرفتن استعفا از خادم در گود زورخانه!

پس گرفتن استعفا از خادم در گود زورخانه! داستان اظهارات صریح و بی‌پرده رسول‌خادم و در نهایت استعفای او از فدراسیون کشتی به پایانی خوش نزدیک شد و او حالا در آستانه بازگشت است. به گزارش مهر، دومین مجمع فدراسیون کشتی با ریاست محمدرضا‌داورزنی و با حضور تمامی اعضای مجمع برگزار شد که این نشست […]

پس گرفتن استعفا از خادم در گود زورخانه!

داستان اظهارات صریح و بی‌پرده رسول‌خادم و در نهایت استعفای او از فدراسیون کشتی به پایانی خوش نزدیک شد و او حالا در آستانه بازگشت است.

به گزارش مهر، دومین مجمع فدراسیون کشتی با ریاست محمدرضا‌داورزنی و با حضور تمامی اعضای مجمع برگزار شد که این نشست نیز همچنان حکایت از بازگشت رسول‌خادم داشت. هر چند رسول‌خادم طبق پیش‌بینی‌ها در این نشست حضور نیافت، اما برخی اعضای مجمع و پیشکسوتان به سادگی از مواضع خود کوتاه نیامده و شب گذشته بلافاصله بعد از نشست مجمع، سرزده به زورخانه نامجو رفتند تا به قول معروف خادم را غافلگیر کنند.

بدین‌ترتیب خادم در محاصره موسپیدان گوش‌ شکسته قرار گرفت و در نهایت راضی شد تا روز یکشنبه هفته آتی به فدراسیون کشتی بازگردد. بازگشتی که بعد از حدود یکماه و نیم از زمان رفتنش از فدراسیون صورت می‌گیرد و به ادامه اجرای برنامه‌های مدون کشتی می‌انجامد.

هر چند پاسخ مثبت خادم به درخواست پیشکسوتان و اعضای مجمع مبنی بر بازگشت توانست بسیاری از دغدغه‌های اهالی کشتی را برطرف کند، اما نباید فراموش کرد تهدیدهای بین‌المللی و هشدارهای رییس فدراسیون همچنان به قوت خود باقی است. مطمئناً بازگشت خادم به معنای پایان مشکلات این رشته و اعلام حمایت قاطع وزارت ورزش از فدراسیون تلقی نخواهد شد و آنچه مسلم است این آرامش و پایان خوش می‌تواند شکننده و موقتی باشد.

البته داورزنی به عنوان نماینده وزارت ورزش در مجمع روز گذشته فدراسیون کشتی تا توانست از حمایت‌های مالی و معنوی از این رشته مدال‌آور و پرافتخار گفت و بار‌ها تأکید کرد همواره از فعالیت فدراسیون‌ها به خصوص کشتی که در آستانه بازیهای آسیایی و رقابت‌های جهانی حمایت خواهد کرد. وی حتی اختلافات وزارت ورزش با فدراسیون کشتی را هم نوعی حاشیه‌سازی خواند و صراحتاً ایجاد زاویه میان برخی فدراسیون‌ها و وزارتخانه را کار غیرمنطقی و نادرستی خواند.

طبیعتاً با توجه به بازگشت دوباره خادم و اظهارات داورزنی باید در انتظار فصل تازه‌ای از تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین باشیم، چراکه معاون وزیر ورزش بار‌ها در نشست روز گذشته خود با اعضای مجمع به این موضوع اشاره و بر آن تأکید کرد.