فریدون قورچیان گفت: برخی فروشگاههای کالای IT به جای ارایه گارانتی معتبر همراه با کالا اقدام به ارایه بیمه یا ارایه یک برگه شامل گارانتی و بیمهنامه توأمان میکنند که اساساً شرکتی که بتواند خدمات گارانتی و بیمه را توأمان ارایه دهد وجود ندارد. رییس کمیسیون شکایت اتحادیه فنآوران رایانه تهران در گفتوگو با […]
فریدون قورچیان گفت: برخی فروشگاههای کالای IT به جای ارایه گارانتی معتبر همراه با کالا اقدام به ارایه بیمه یا ارایه یک برگه شامل گارانتی و بیمهنامه توأمان میکنند که اساساً شرکتی که بتواند خدمات گارانتی و بیمه را توأمان ارایه دهد وجود ندارد.
رییس کمیسیون شکایت اتحادیه فنآوران رایانه تهران در گفتوگو با فارس، اظهار داشت: کالاهایی که در بازارهای IT به فروش میرسند، حتماً باید دارای گارانتی معتبر باشند اما ارایه بیمه همراه کالا اختیاری است.
وی با اشاره به برخی فروشگاهها که اقدام به فروش کالا میکنند اما با ارایه یک برگه به مشتری وعده گارانتی و بیمه میدهد گفت: یک شرکت که خدمات گارانتی و بیمه را به صورت توأمان ارایه کند وجود ندارد و حتماً باید برگه گارانتی از برگه بیمه جدا باشد.
رییس کمیسیون شکایت اتحادیه فنآوران رایانه تهران با بیان اینکه بیمه به عنوان تبلیغی برای کالا استفاده میشود و باید حتماً خدمات بیمه در جهت خدمات گارانتی باشد تأکید کرد: شرکت بیمه کننده کارگزاری از شرکت بیمه مادر است و طبیعتاً قادر به ارایه خدمات فنی تعمیر نیست.
وی تأکید کرد: کالاهای IT حتماً باید با گارانتی رسمی فروخته شود و فروش کالا بدون گارانتی معتبر غیرقانونی است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.