صف‌های طولانی مردم برای خرید دلار ۴۲۰۰ تومانی!

صف‌های طولانی مردم برای خرید دلار ۴۲۰۰ تومانی! گروه بانک، بیمه، بورس- دیروز صف‌های خرید دلار طولانی‌تر شده بود و دلار ۴۲۰۰ تومانی در صرافی‌‌ها نیز جمع شد. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، در حوالی ظهر دیروز حضور مردم و متقاضیان در صف‌های خرید دلار بیش‌تر شد. در واقع با توجه به صحبت‌های معاون اول رییس‌جمهور […]

صف‌های طولانی مردم برای خرید دلار ۴۲۰۰ تومانی!

گروه بانک، بیمه، بورس- دیروز صف‌های خرید دلار طولانی‌تر شده بود و دلار ۴۲۰۰ تومانی در صرافی‌‌ها نیز جمع شد.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، در حوالی ظهر دیروز حضور مردم و متقاضیان در صف‌های خرید دلار بیش‌تر شد. در واقع با توجه به صحبت‌های معاون اول رییس‌جمهور مبنی بر عرضه دلار ۴۲۰۰ تومانی بسیاری از افراد برای خرید دلار با این قیمت به بازار هجوم آورده‌ بودند و خواهان دریافت دلار ۴۲۰۰ تومانی شده بودند.

بعد از کلی التهاب در بازار ارز و با توجه به این که آمریکا نیز به احتمال فراوان از ۲۲ اردیبهشت از برجام خارج می‌شود، برخی خرید دلار را در اولویت فعالیت‌های اقتصادی خود گذاشته‌اند.

مشاهدات عینی خبرنگار ما از بازار ارز حاکی است که دیروز دلار با نرخ‌های متفاوتی به فروش رسید و در میان برخی از دستفروشان و دلالان دلار با نرخ حدود ۵۵۰۰ تومان به فروش می‌رسید. ازدحام به حدی بود که امکان عبور از پیاده‌های مجاور صرافی‌‌ها به سختی انجام می‌شد.

همچنین یکی از صرافی‌‌ها که صبح دیروز دلار را با نرخ ۴۹۰۰ تومان عرضه می‌کرد با ورود نیروی انتظامی قیمت‌های خود را روی تابلو تغییر داد و بساط دلار ۴۹۰۰ تومانی جمع شد.

گفتنی است که بیش‌تر صرافی‌‌ها تابلوی اعلان قیمت‌های خود را خاموش کرده‌ بودند یا برچسب خرید و فروش ارز نداریم را پشت شیشه‌هایشان چسبانده‌ بودند.

از نکات قابل توجه دیگر در بازار دیروز حضور نسبتاً گسترده مأموران نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی بود که برای کنترل فضا و قیمت‌ها در بازار ارز حضور یافته‌ بودند.