بانک صنعت و معدن حامی مصرفکنندگان بانک صنعت و معدن بالاترین امتیاز را در شاخصهای ارزیابی و ارزیابیهای میدانی قانون حمایت از مصرفکنندگان استانداری تهران دریافت کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک صنعت و معدن، کیفیت اطلاعرسانی به مراجعهکنندگان، ارایه خدمات به مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان، آموزش و فرهنگسازی در تکریم […]
بانک صنعت و معدن حامی مصرفکنندگان
بانک صنعت و معدن بالاترین امتیاز را در شاخصهای ارزیابی و ارزیابیهای میدانی قانون حمایت از مصرفکنندگان استانداری تهران دریافت کرد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک صنعت و معدن، کیفیت اطلاعرسانی به مراجعهکنندگان، ارایه خدمات به مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان، آموزش و فرهنگسازی در تکریم ارباب رجوع از جمله شاخصهای مورد نظر در ارزیابی قانون حمایت از مصرفکنندگان است که بانک صنعت و معدن در مجموع، امتیاز ۱۰۰ را به دست آورد و در جایگاه سطح یک این ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است ارزیابی امتیاز شاخصهای قانون حمایت از مصرفکنندگان در سطح استانی کشوری انجام شده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.