بانک سپه در حمایت از حقوق مصرفکنندگان دستگاه برتر شد بانک سپه در ارزیابی شاخصهای پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان با کسب امتیاز کامل، حایز رتبه برتر در سطح استان تهران شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک سپه، پس از ارزیابیهای صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر […]
بانک سپه در حمایت از حقوق مصرفکنندگان دستگاه برتر شد
بانک سپه در ارزیابی شاخصهای پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان با کسب امتیاز کامل، حایز رتبه برتر در سطح استان تهران شد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک سپه، پس از ارزیابیهای صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخصهای پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک سپه با کسب امتیاز کامل در کلیه شاخصها در بین ۸۶ دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار ۱۰ دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب نمودهاند، قرار گرفت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.